Avatar billede hammerslag Nybegynder
03. januar 2006 - 00:02 Der er 6 kommentarer

DOS angreb

Jeg er blevet offer for et DOS angreb! Hva hulen skal jeg dog gøre??????
Avatar billede halifax Nybegynder
03. januar 2006 - 00:35 #1
Fight back med et OS/2 Warp angreb.
Avatar billede hammerslag Nybegynder
03. januar 2006 - 00:40 #2
Du kan godt glemme det halifax! Der er lukket for det varme vand! Boxer fik 100 point fordi han svarede ordentligt på mit måtte problem, du kommer med dine vattede kommentarer og forventer at liste point ud af mig! Der skal mere gennemtænkte svar til! SKAM DIG!
Avatar billede sardinen Nybegynder
03. januar 2006 - 00:42 #3
Det er nok et virusangreb du er udsat for. Hvad med at lukke dette spørgsmål og oprette et i viruskategorien? Så er der større chance for, at du får hjælp.
Avatar billede boxer Nybegynder
03. januar 2006 - 00:43 #4
Næ nej.
DOS betyder Døv Og Stum!

Angrebet kommer fra Den Forenede Sammenslutning af Døve og Stumme.
Grunden til angrebet er sandsynligvis at du ikke har været for god til at lytte og snakket alt for meget i det bortgangne år.

Tid er en meget vigtig faktor nu!!!
Skynd dig at ringe til de Døve Og Stumme - søg blot på google efter dem - Giv dem en undskyldning og lov at det aldrig sker igen.
Grunden til at du skal skynde dig er at et DOS angreb hurtigt begynder at virke. Hvis du ikke får sagt undskyld hurtigt nok, risikerer du at du både mister stemme og hørelse. Så bliver det jo lidt svært at tale med de døve og høre hvad de stumme siger.

Skynd dig!!!
Avatar billede hammerslag Nybegynder
03. januar 2006 - 00:46 #5
Den var ikke så god som den forrige med spejdersport men godt forsøgt!
Avatar billede levithan Nybegynder
03. januar 2006 - 10:00 #6
Offer for DOS angreb.

Du skal ringe til Bill Gates og få ham til at kalde sin Løsgående DOS hjem igen. Evt tage på skade stuen for at se om du blev bidt.

Ellers skift ip hos din udbyder det kan vel gøres for en 30 kr.