Avatar billede nonoe Nybegynder
02. januar 2006 - 23:35 Der er 20 kommentarer og
2 løsninger

Professionelle webburea ? hvilke kan anbefales

Hejsa.

Jeg står og skal have lavet et stort projekt, med programering, design af en stor hjemmeside/portal.

Jeg er ikke interseret i en studerende der laver i fritiden eller lign.

Nogle der kender nogle større Professionelle webbureauer, der kan lave en totalløsning til fair priser?

5 point til de 3 bedste anbefalinger :-)
Avatar billede moskjaer Nybegynder
02. januar 2006 - 23:44 #1
I al beskedenhed vil jeg da anbefale os selv. Vi har udarbejdet webløsninger til erhvervslivet siden 1997. Du finder vores referencer på www.moskjaer.dk og kan kontakte mig på kma(a)moskjaer.dk, hvis du har yderligere spørgsmål.
Avatar billede saucer Nybegynder
02. januar 2006 - 23:50 #2
Hej

Jeg arbejder selv hos www.mediegruppen.net og vi laver store løsninger daglig der kører over CMS fra dynamicweb. Så jeg er sikker på, at mediegruppen vil kunne give et godt bud på opgaven. Der ud over arbejder vi også en del med magazin portaler.

portaler som vi har udviklet:

http://www.naturli.dk/
http://www.entermag.dk/

Med venlig hilsen
Saucer
Avatar billede miss-g Seniormester
03. januar 2006 - 04:53 #3
Skal lige hilse og sige at det ikke er billigt at få et firma til det - men hvis penge ikke er noget problem, så ...
Avatar billede miss-g Seniormester
03. januar 2006 - 04:54 #4
Men du kan jo indhente tilbud hos nogle forskellige *S*
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
03. januar 2006 - 08:13 #5
Avatar billede basicq Nybegynder
03. januar 2006 - 08:22 #6
Verdens største reklamebureau McCann Momentum med bureauer i mere end 135 lande og derfor en bred ekspertise og mange kræfter at trække på. De laver alt fra online, offline, tv, radio og hvad der nu ellers har med kommunikation af gøre.

De kan varmt anbefales.
http://www.mccannmomentum.dk - McCannDanmark
http://www.mccann.com - McCannWorldgroup

:-)
Avatar billede gadebarnet Nybegynder
03. januar 2006 - 08:25 #7
Du kunne jo prøve http://www.cyklopstudio.dk/
Avatar billede bufferzone Praktikant
03. januar 2006 - 08:28 #8
Jeg har selv arbejdet med www.systemfactory.dk i flere projekter. De har været kørende i 5 til 8 år, er vel omkring 20 ansatte og har den fornødne kompetance til at løfte selv store opgaver. Det er voksne mennesker
Avatar billede noobsaibot Nybegynder
03. januar 2006 - 10:27 #9
Avatar billede docks Nybegynder
03. januar 2006 - 12:43 #10
www.verticportals.com

Giv os et ring så kan vi få en snak om det og se om det er noget vi kan hjælpe med.
Avatar billede nonoe Nybegynder
03. januar 2006 - 23:23 #11
Tak for de gode links indtil videre, jeg regner med at lade det være lidt åbent endnu i denne uge, mens jeg kontakter de mest interesante.

flere links/anbefaliger er velkomne :-)

/Kent
Avatar billede den-evil Nybegynder
04. januar 2006 - 09:16 #12
Hmm, lidt dårlig af et webbureau (www.itconcept.dk) ikke virker i firefox?
Avatar billede morten-vadskaer Praktikant
04. januar 2006 - 10:28 #13
www.framfab.dk - meget proffe
Avatar billede nickyc Nybegynder
04. januar 2006 - 10:30 #14
Avatar billede Slettet bruger
05. januar 2006 - 00:34 #15
"Jeg står og skal have lavet et stort projekt, med programering, design af en stor hjemmeside/portal."

Hvis du bare er interesseret i en løsning der fungerer og ikke performer 100% så go ahead og betal stort til et  webbureau... Alt efter størrelsen vil jeg nok anbefale at få ansat nogle unge dedikerede udviklere. Kan du administrere og stimulere ansatte vil det til enhver tid give det bedste resultat.
Avatar billede michael_mortensen Nybegynder
05. januar 2006 - 20:41 #16
Avatar billede noobsaibot Nybegynder
06. januar 2006 - 12:08 #17
Kommentar: den-evil
04/01-2006 09:16:45 --> www.itconcept.dk virker i FireFox
Avatar billede arne_v Ekspert
06. januar 2006 - 15:37 #18
no

manglende menuer og tekst oven i hinanden

det er en om'er
Avatar billede zybe Nybegynder
24. januar 2006 - 13:58 #19
Vil anbefale RC Media - http://www.rc-media.dk

Så vidt jeg kan se er de SolutionPartner med Dynamicweb. Kig på deres referenceliste. De har mange store kunder såsom Hatting, Hjem-Is, Beauvais, NCC og mange andre.
Avatar billede cultx Nybegynder
13. juni 2009 - 00:23 #20
Ecreo webbureau: www.ecreo.dk

Vi udvikler kundespecifikke webløsninger med CMS. :)
Avatar billede arne_v Ekspert
13. juni 2009 - 00:31 #21
Tror du at de stadig leder efter 3.5 år ?

:-)
Avatar billede cultx Nybegynder
15. juni 2009 - 11:43 #22
Nahh, du har nok ret... Så ikke lige datoen... :)