Avatar billede cool-fanta Nybegynder
02. januar 2006 - 23:03 Der er 4 kommentarer

jeg vil gærne lære at pogramerer Trainer(s)(til spil)

hjælp!....  jeg vil gærne kunne pogrammering Trainer(s)(til spil) da de ikke altid virker dem man får fat i eller der er nogle af de ting man bruger og ikke bruger så kan man jo blande lidt.... er de nogel der hved hovrdan jeg kommer igang??....

jeg vil også gærne kunne pogramerer mine ejne

jeg er ikke så god til pogrammering og det vil jeg også gerne lære lidt af!.....

ville blive meget glad hvis der er en der vil hjælpe mig...
Avatar billede c-skau Nybegynder
03. januar 2006 - 12:52 #1
Det er bestemt muligt at lave Trainers i C++, men det er et forholdsvis advanceret stykke arbejde.
Jeg vil hellere anbefale dig at prøve dig frem med nogle af alle de Trainer Maker-kits der findes overalt på nettet.

Et godt program, som jeg også selv har brugt, er Cheat Engine: http://cheatengine.org/
Det er et ekstremt gennemgående program med alt hvad man næsten kunne ønske sig til at lave cheats/trainers til spil.
Det har endda en indbygget funktion til at lave Trainers direkte i EXE.
Forudsat du kan en smule engelsk, er der også nogle geniale tutorials med der lære dig alt det nødvendige.

Held og lykke :)

/c-skau
Avatar billede cool-fanta Nybegynder
03. januar 2006 - 13:14 #2
#c-skau
er der en redme?(læs mig)
Avatar billede c-skau Nybegynder
08. januar 2006 - 15:01 #3
Sry, så er jeg her igen.
Hva mener du med en ReadMe? En tutorial?
Der er en EXE-tutorial med når du installere programmet.
Ellers er der også en Help fil.
Avatar billede cool-fanta Nybegynder
09. januar 2006 - 14:18 #4
ja okay men jeg kan ikke finde ud af pogrammet det er lidt inviklet for mig