Avatar billede lassefos Nybegynder
02. januar 2006 - 19:02 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

åbne porte til wow på speedstream 5880

kære eksperter...
Har lige fået internet + router fra tdc.... nu vil jeg gerne spille world of warcraft men forstår at jeg skal åbne for nogle porte... har åbnet for porte i mine indstillinger for firewallen, men tror ikke portene er åbnet på min router som hedder speedstream 5880...
Er der nogen der ved hvad man skal gøre?
Avatar billede screem_brille Novice
02. januar 2006 - 19:04 #1
der skal du have fat i TDC, for den lille pris af 800 +moms pr time laver de ændringerne (og man må ikke selv rette det)
Avatar billede leif Seniormester
02. januar 2006 - 19:08 #2
Hmm, en WOW spiller fortæller mig at man ikke skal åbne porte for at kunne spille.
Avatar billede lassefos Nybegynder
02. januar 2006 - 19:19 #3
det står der når man skal downloade softwaren.. altså lige når man har installeret spillet
Avatar billede leif Seniormester
02. januar 2006 - 22:45 #4
Uforstående, da min gode ven aldrig har åbnet !
Avatar billede screem_brille Novice
02. januar 2006 - 22:46 #5
har du så hentet denne software de siger  man skal hente ?
Avatar billede leif Seniormester
02. januar 2006 - 22:50 #6
scree_brille -> Var det til mig ? Hvis Ja, så hentes der alt ved de beder om (Som sagt ikke mig selv der spiller)
Avatar billede leif Seniormester
02. januar 2006 - 22:52 #7
Så vidt jeg ved vil de meget gerne have at man gør det, men ikke et krav. Da de bruger en Torrent klient som ikke nødvendigvis skal have åbne porte.
Avatar billede screem_brille Novice
02. januar 2006 - 22:53 #8
leif hehe nej det var faktisk til spørger (han skrev jo noget om at når spillet starter får han at vide der skal hentes nogle ting)
Avatar billede leif Seniormester
15. januar 2006 - 23:53 #9
Behov for mere info ?
Avatar billede leif Seniormester
10. marts 2006 - 08:47 #10
Fik du åbnet porte ?