Avatar billede simonbrask Nybegynder
02. januar 2006 - 17:42 Der er 3 kommentarer

Søger en til at lave en hjemmeside til model.

Hej, jeg er en ung pige på 17 år som hedder Zabrina som har fået taget nogle forskellige photos og har mange aftaler med fotografer her i løbet af ugen. Jeg mangler en hjemmeside til at kunne fremvise mit Galleri for mennesker, men kan ikke selv finde ud af at lave den :-(

Så ville derfor høre om der var nogle som kunne lave en til mig? eller til nogle billige penge - da det er ret dyrt at få lagt make-up på, så har ik så mange penge til overs :-(

Man skal bare kunne se billeder og tekst på siden. Må gerne være så jeg selv kan smide billederne ind os. Jeg kan godt selv få fat i et design til siden hvis du ikke er så god til det. Så kan jeg prøve mig lidt frem selv. :-)

Knus Zabrina.
Spørg efter min MSN for mere info! :-)
Godt nytår..
Avatar billede mr-kill Nybegynder
02. januar 2006 - 17:59 #1
Hvis du har en idé om hvordan siden skal se ud og du selv skaffer desinget, så vil jeg gerne hjælpe dig :)
Avatar billede simonbrask Nybegynder
02. januar 2006 - 18:14 #2
mr-kill, Jeg ved lige præcis hvordan siden skal se ud. Og jeg prøver at lave et design så :D eller får nogle til at hjælpe :).

Og mange tak :)
Avatar billede simonbrask Nybegynder
02. januar 2006 - 18:14 #3
Min MSN er zabrina_z@hotmail.com -  bare add :)