Avatar billede thomas_nj Nybegynder
02. januar 2006 - 16:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Spørgsmål til sony ericsson 750i

Hej eksperter

  Jeg har lidt kig på forksellige mobiltelefoner, men da jeg aldrig rigtig har gået op i det, er jeg en smule på bar bund.

  Pt ligger jeg imellem enten en nokia 6230i eller en sony erricsson 750i. Jeg hælder mest til 750i, efter at have kigget nærmere på sagen, så derfor har jeg lige et par spørgsmål.

  1) Følger der kabler med så den kan tilsluttes pc'en eller skal det ligesom ved nokia købes ved siden af?

  2) De hukommelseskort man bruger er det nogle specielle, eller bare det samme som i digital kameraer og lign?

  3) Nogen af jer, der har erfaringer med denne telefon? Jeg har kun fundet positive ting om den men...
Avatar billede jon13 Nybegynder
02. januar 2006 - 17:25 #1
Hejsa.

Godt valg har den selv (750'eren)

1)Ja det gør der, og en cd med software.

2) det er sonys egne memorystick (Et eller andet min-udgave, men der følger en adapter med så det kan læses i en kortlæser). Der med følger et på 64 MB når du køber telefonen. Det kan så udskiftes efter behov.

3) Jeg har dog også (næsten) kun positivt at sige om denne telefon. En ting du dog skal være opmærksom på er hvis du har noget eksisterende udstyr du gerne vil have til at virke med telefonen. Det var jeg ikke og måtte således efterfølgende investere i endnu en bluetooth handsfree øresnegl med mikrofon. Det var lidt surt, dog fandt jeg en nokia af alle mærker, der virkede perfekt med telefonen til 249,-.
En rigtig fed feature er at du kan opdatere firmwaren i telefonen via SE's hjemmeside, når der kommer nye. Det er første telefon jeg har haft hvor det har været en mulighed.

Held og lykke
MVH.
Jon Mørch
Avatar billede thomas_nj Nybegynder
03. januar 2006 - 00:35 #2
jon13>> Hvor længe har du haft din mobil. Har nemlig læst at joysticket giver problemer efter et stykke tid.
Avatar billede jon13 Nybegynder
03. januar 2006 - 15:02 #3
hmm vel ca. 5 måneder nu. Skal dog siges den altid har ligget i en krussel "taske" - for at beskytte den bedst muligt. Har ikke haft problemer med joysticket ( endnu da =))