Avatar billede simonbrask Nybegynder
02. januar 2006 - 15:19 Der er 3 kommentarer

Hjælp til billedere i photoshop.

Hej, min kæreste Simon sagde jeg kunne prøve at lave et indlæg her inde - Der skulle være nogle som havde forstand på photoshop.
Jeg har 2 model billedere som jeg skal have sendt ind - men gerne vil have lavet lidt spændende på - og har hørt man kan bruge photoshop til det, men kan jeg bare ikkke lige finde ud af :P. - Så ville derfor høre om der var nogle som lige havde lyst til at hjælpe mig .. Er nok noget med at klippe mig ud og sætte en anden baggrund ind og noget lys måske, ikke noget vildt svært tror jeg, men hvad ved jeg :P.

Knus Zabrina
Spørg efter min MSN hvis i kan hjælpe :-)
Godt nytår drenge :-)
Avatar billede doggy82 Praktikant
02. januar 2006 - 15:28 #1
Du vil selv lære at lave det? Eller have os til det?
Det er faktisk ret svært. Det handler jo ikke kun om programmet, men også om at vide hvad der ser godt ud.

Mail mig billederne på lf@mobilemarketing.dk så skal jeg vurdere hvor omfattende det er.  Hvis det er nogle ok billeder og jeg mener at jeg kan få noget godt ud af det, så skal jeg nok se på det :)

Hvis du kan sige hvad formålet er med billederne kan jeg bedre finde en stil af lave dem i.
Avatar billede simonbrask Nybegynder
02. januar 2006 - 15:29 #2
Vil gerne have jer til at lave det :-).
Er ikke ret god til computer:P

Sender dem lige til dig! :)
Avatar billede domaz.dk Novice
02. januar 2006 - 17:09 #3
jeg er da os villig til at hjælpe... har hjulpet nogle andre med lignene opgaver... de plejer bare at spørge på hotter.dk eller hotpeople.dk istedet for exp.dk... hehe

mail: thomas@domaz.dk