Avatar billede daj72 Nybegynder
02. januar 2006 - 14:28 Der er 10 kommentarer

Programmør søges / Fomular udformning!

Hey.

Jeg søger en frivillig programmør med forstand på, at skulle sende, uden om et emailprogram, en udfyldt PDF- eller Word formular fra en side. Der skal sendes til en fast mailadresse, samt kopi til den der udfylder. Og samtidigt må der ikke rykkes på felterne i den sendt formular når den printes ud. :-/

Er der nogen med mod på opgaven.???
Avatar billede askhoej Praktikant
02. januar 2006 - 14:36 #1
Hej jeg søger en frivillig til at ordne min lejlighed, den ligner et bombet lokum her efter nytår - jeg vil gerne selv beholde de tomme flasker, så hvis du samler dem i nogen poser og går ned med dem til fakta, så kan du selv få de tomme dåser (ca. 20-25 stk.)

Er det noget du har mod på?
Avatar billede dr-kermit Nybegynder
02. januar 2006 - 14:44 #2
Jamen for pokker, jeg er da frisk på begge opgaver.

Og nu vi er igang, må i også gerne låne min model kone, farrari og lejlighed i Nice...

Hvad fanden har du gang i, der er da ingen der gider lave noget gratis. Og hvis der er så skulle de fandme have prygl da det er at tage jobbet fra os der rent faktisk lever af at lave IT.

/Kenneth
Avatar billede daj72 Nybegynder
02. januar 2006 - 14:47 #3
Åhh, hold da op med at være børnefornærmet. Måske hvis jer der laver IT skruede priser lidt ned, så det helt anderledes ud. Klovn.
Avatar billede askhoej Praktikant
02. januar 2006 - 14:56 #4
Jeg skruer da gerne mine priser ned, hvis du kan få resten af samfundet til at skrue deres priser ned - jeg kunne da godt tænke mig en 4-5 værelses lejlighed i centrum af kbh, men nææh nej de skide ejendomsmæglere er så pisse børnefornærmet! Hvis de skruede deres priser lidt ned, så det helt anderledes ud.

Selv klovn

/askhoej
Avatar billede daj72 Nybegynder
02. januar 2006 - 15:01 #5
Hold da op. Det vrimle jo med venlige mennesker herinde. Magen til kapitalistiske gøgehoveder skal man lede længe efter. Standarden er høj må man sige.
Avatar billede askhoej Praktikant
02. januar 2006 - 15:08 #6
At regne andre mennesker som gratis arbejdskraft, fordi de hjælper andre på et forum er da ikke særlig storsindet af dig?
Avatar billede keysersoze Guru
02. januar 2006 - 15:08 #7
uden at komme med udmeldinger om hvorvidt jeg holder med den ene eller anden vil jeg sige det sådan; eksperten er til at få hjælp med at komme videre fra hvor man er gået i stå eller søge efter personer der kan løse en given opgave - hvis du fortæller hvor i din programmering du er gået i stå vil du formentlig let kunne få hjælp til at komme videre - hvis ikke du kan selv og derfor søger efter en programmør må folk jo komme med deres tilbud (point eller penge) som så kan vurderes.
Avatar billede locturian Nybegynder
03. januar 2006 - 10:23 #8
Hvorfor er folk tit af den opfattelse, at IT arbejde er enten "let" eller slet ikke er et arbejde som alle andre. Du kunne lige så godt annoncere efter en håndværker der ville komme og lave dit køkken for dig gratis - Men det får du nok ikke helt med. Pointen er, at vores erhverv er et erhverv ligesom alle andre, og at vi også skal have brød på bordet. Vores branche drøjer også med underbetalte udbydere, ligesom håndværkerbranchen døjer med polsk arbejdskraft. Der er ikke noget værre, end at se en opgave gå til 1/4 af hvad man selv vil lave det for - Og det er sq ikke altid man kan være med til de priser - For så kan man ikke overleve... Arghhh... :)
Avatar billede morten-vadskaer Praktikant
17. januar 2006 - 15:11 #9
Jeg skal gerne hjælpe dig igennem, men gider ikke gøre det gratis. Hvis du forventer, at jeg skal lave det hele, så sender jeg en regning. Men hvis du selv laver skelettet og fortæller, hvor du går i stå, skal jeg gerne hjælpe dig videre.

Kvit og frit.
Avatar billede keysersoze Guru
06. februar 2006 - 16:26 #10
lukketid?