Avatar billede simonbrask Nybegynder
01. januar 2006 - 22:43 Der er 18 kommentarer

Søger koder.

Hej allesammen,.

www.DETO.dk - Jeg har nogle probs med at finde en webmaster som overholder sine aftaler, jeg søger derfor efter en ny til at kode www.DETO.dk - DETO er et dating site, jeg har købt et pro. design og har 700 tilmeldte bruger.

Jeg kan tilbyde en sum penge eller procenter% i DETO.
Du kan kontakte mig på min Messenger : Simon@DETO.dk for mere information.

Venlig hilsen
Simon Brask
DETO.dk
Avatar billede leif Seniormester
01. januar 2006 - 22:44 #1
Hvad går den specifikke opgave ud på ?
Avatar billede simonbrask Nybegynder
01. januar 2006 - 22:46 #2
Hej leif. - Godt nytår.
Du kan læse mere om opgaven hér:
http://www.deto.dk/index3.htm

-
Hvis du har andre spørgsmål,
skal du være som sagt velkommen til at add mig på min MSN.
Avatar billede leif Seniormester
01. januar 2006 - 22:51 #3
Du siger du havde en Webmaster ? Er der kodet noget som der skal kodes videre på ?
Avatar billede simonbrask Nybegynder
01. januar 2006 - 22:52 #4
Nej, er der desværre ikke - Fordi han er aldrig kommet igang og er lidt træt af at vente hele tiden, fordi brænder utroligt meget for dette projekt.
Avatar billede simonbrask Nybegynder
01. januar 2006 - 22:53 #5
Første gang jeg bruder Exp.dk - Så har ikke helt styr over "Kommentar" og "Svar" :-)
Avatar billede leif Seniormester
01. januar 2006 - 22:55 #6
Ja, men velkommen til. Så vil jeg da henvise dig til http://expfaq.1go.dk en lille uofficiel faq om Eksperten.

Svar bruges i en form at et Svar kan tildeles point og det kan en kommentar ikke, så selvom du svarer på et spørgsmål vi stiller, vil det normalt stadig være en kommentar du laver.
Avatar billede simonbrask Nybegynder
01. januar 2006 - 22:58 #7
Okay, mange tak for hjælpen.
Avatar billede leif Seniormester
01. januar 2006 - 22:59 #8
Nu spørger jeg bare, har du overvejet at købe et færdigt system ? Ja, så er det måske rent funktionelt måske ikke lige som du vil have det, men sikkert en del billigere.
Avatar billede simonbrask Nybegynder
01. januar 2006 - 23:01 #9
Lad mig høre mere om det, nogen side hvor jeg kan se mere om det? - Lyder interessant.
Avatar billede leif Seniormester
01. januar 2006 - 23:02 #10
Jeg Googlede lige lidt og fandt blandt andet http://www.datingscripts.co.uk/
Avatar billede leif Seniormester
01. januar 2006 - 23:06 #11
Avatar billede simonbrask Nybegynder
01. januar 2006 - 23:09 #12
Okay, tjekker det lige igennem. Tak.
Vil du mene det er billigere?
Avatar billede leif Seniormester
01. januar 2006 - 23:09 #13
Avatar billede simonbrask Nybegynder
01. januar 2006 - 23:12 #14
Okay, hvad synes du om det?
Avatar billede leif Seniormester
01. januar 2006 - 23:13 #15
Fx. Datingsscripts kan jeg regne mig frem til at koster ca. 1700,- danske kroner.

Den sidste (Den helt store pakke) fra Datetopia vil koste ca. 3200,- danske kroner
Avatar billede leif Seniormester
01. januar 2006 - 23:14 #16
Jeg har ikke lige nærlæst siderne / specifikationerne.
Avatar billede simonbrask Nybegynder
01. januar 2006 - 23:16 #17
Det billigt nok.
Nej okay, jeg ser lige nærmere på siderne.
Avatar billede leif Seniormester
15. januar 2006 - 23:52 #18
Feedback ?