Avatar billede korn Nybegynder
08. november 1999 - 20:36 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Asus V3800 TV/VGA

Jeg har købt at Asus V3800 med TV In og Out. TV Out virker fint på TV´et men man kan ikke se billedet på TV skærmen og VGA skræmen på samme tid. Er der noget andet software eller en indstilling???  Jeg ved at andre grafikkort som F.eks Matrox G400 kan det.
Avatar billede svuppe Nybegynder
08. november 1999 - 21:27 #1
Først: Sørg for at have de nyeste drivere (2.25) installeret.
Dernæst: Kør i 800*600 (eller 640*480) og 16-bit farver. Muligvis også en lav refreshrate, men det er jeg ikke sikker på.
Så skulle det være muligt at vælge VGA+TV
Avatar billede bongi Juniormester
08. november 1999 - 21:31 #2
Jeg har samme problem og har af forhandleren fået at vide at de arbejder på et fix til det..
Avatar billede fatboy Nybegynder
09. november 1999 - 00:19 #3
Ja, hvis ikke I havde nævnt noget om et fix til problemet, havde jeg ikke troet, det var muligt. Undtagen på G400, da det jo er bygget med to udgange.
Avatar billede svuppe Nybegynder
09. november 1999 - 11:28 #4
Det ER muligt.
Jeg har brugt det en enkelt gang for et par uger siden.
Avatar billede wip13 Nybegynder
09. november 1999 - 15:18 #5
ømmm, jeg tænker selv på at købe et tv-kort.
Hvor meget koster et med TV ind og ud gang?
Avatar billede cldu Nybegynder
10. november 1999 - 23:33 #6
det definitive svar: http://come.to/tvout - opløsningen SKAL SKAL SKAL være 800x600 / 60 Hz @ 16-bit farver. :-)
PS: driver-version SKULLE være ligemeget, men prøv evt. med de nyeste fra www.asus.com - version ca. 2.8. Dog er der IKKE lavet noget fix der kan køres direkste gennem opsætningen af skærmindstillingerne. *boy, jeg er ved at skrive en halv roman her.. *G*