Avatar billede cp7 Nybegynder
01. januar 2006 - 14:15 Der er 6 kommentarer

Upload hastighed

Hej
Sidder og overvejer at opgradere vores internetforbindelse, men hvad vil I anbefale? en 512/128 eller en 256/256, vi bruger internettet alm, til dl., spil, og alm brug....
Vi har overvejet at bruge Ip telefoni, men er en upload på 128kb da nok??

På forhånd tak
Avatar billede ierikk Nybegynder
01. januar 2006 - 14:26 #1
hastigheden 128 up er ok
du skal regne med lidt ekko eller genklang i IP telefon
du evt. prøve med gratis program voipbuster
http://www.voipbuster.com/en/index.html
Avatar billede cp7 Nybegynder
01. januar 2006 - 14:35 #2
vil ekkoet og genklangen være mindre ved en 256 up?
Det link du sendte mig er det ikke som skype?
Avatar billede ierikk Nybegynder
01. januar 2006 - 15:09 #3
i voipbuster kan du rnge gratis til alm. fastnet telefon SUPER!
der der med ekko har vist ikke noget med internet hastigheden at gøre
Avatar billede cp7 Nybegynder
01. januar 2006 - 15:23 #4
Super mange tak....
det er sejt med voipbuster.. har du indbetalt 10Euro? for vi kan ringe længe af gangen :-)
Avatar billede ierikk Nybegynder
01. januar 2006 - 15:55 #5
Nej!
til fastnet i DK kan jeg tale 10 minuter, og ringe op igen med det samme
Avatar billede ierikk Nybegynder
01. januar 2006 - 20:39 #6
vedr. hastighed
hvis du henter winbar kan du følge med i hastighed og forbrug ved down/upload
http://www.winbar.nl/ hent programmet her, eller brug linket under programmer på min hjemmeside www.erikogco.dk
du skal sætte flueben i dumeter
du kan hente flere andre småprogrammer under mine link