Avatar billede gooner Nybegynder
31. december 2005 - 16:21 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Windows Media Player Problem

Hej.
Jeg har lige pludselig fået et problem med Medie Afspilleren. Hvis jeg dobbeltklikker på fx. en MP3 fil for at afspille den så afspiller medie afspilleren i stedet den forrige fil som jeg har åbnet med afspilleren, istedet skal jeg højreklikke på filen og vælge "åben med" pisse irriterende. Jeg sys ikke jeg kan finde noget i indstillinger i medieafspilleren. Er der en der ved besked ?
Avatar billede sonurpals Nybegynder
01. januar 2006 - 13:48 #1
hvis du vælger "åben med" og så den nedeste mulighed "vælg program", finder så din afspiler og markerer at filen skal altid åbnes med den.
Avatar billede gooner Nybegynder
01. januar 2006 - 13:59 #2
Tak for svaret, det er gjort men det løser desværre ikke problemet;-(
Media Player åbner stadig den forrige fil...
Avatar billede sonurpals Nybegynder
01. januar 2006 - 19:53 #3
Prøv at gå ind i explorer (stifinder eller hvad det nu heder i det danske os), så vælger du tools og folder options og vælger file types, der har du en liste med alle de registrerede file typer på din pc og i den liste skal du vælge mp3 og nedunder i "Details for 'mp3'extension" skal du trykke på Change, finde det program som skal åbne filetypen i fremtiden vælge allways use selected" og OK... det burde gøre det samme som du allerede har gjørt.
Prøv at gøre det hele med alle programmer lukked.
Avatar billede gooner Nybegynder
01. januar 2006 - 21:02 #4
Ok ja det prøvede jeg men det er jo vel egentlig som sagt bare en omvej på det jeg allerede havde prøvet. Problemet er der endnu, men tak for svaret. Jeg har prøvet at hente en gratis version af Monkey Audio Player, hvis jeg blir glad for den så køber jeg den fulde version og skrotter Windows M Player. Jeg lader lige spørgsmålet stå en dags tid endnu inden jeg lukker.
Avatar billede sonurpals Nybegynder
01. januar 2006 - 23:54 #5
ok...jeg tror jeg har misforstået spørgsmålet men nu er jeg med :-)
Hvilken version har du af windows media player?
Avatar billede gooner Nybegynder
03. januar 2006 - 08:53 #6
Vers. 10.00.00.3802
Avatar billede gooner Nybegynder
05. januar 2006 - 21:08 #7
hmm... havde du en idé?