Avatar billede pouldc Nybegynder
30. december 2005 - 22:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

CD dræber trådløst netværk?

Hej,
Jeg har forsøgt at opsætte et trådløst netværk med en D-Link Accesspointog PCMCAI kort, men efter jeg har installeret den medfølgende software til kortet er det som om den har taget livet helt af maskinen.
Først ville maskinen bare ikke fange accesspointen, så er den begyndt at fryse når man sætter kortet i (eller et andet kort, for den sags skyld - et kort jeg ved virker).
Accesspointen har jeg prøvet med en anden maskine - og den virker - men efter jeg installerede softwaren til D-link kortet på den anden maskine for at teste det er den også blevet underlig.

1. den vil ikke gå på nettet med d-link kortet
2. den vil ikke gå på nettet med det velfungerende kort (det ville den før jeg installerede d-link)
3. den vil ikke engang gå på nettet med sit indbyggede netkort som altid har virket...

Dette er altså maskine nr 2 som softwaren har myrdet!
Jeg har systemgendannet begge maskinerne, men det har ikke hjulpet.
Please hjælp! nu har jeg smadret to maskiner på en aften og er virkelig på røven!
Avatar billede ppr Nybegynder
30. december 2005 - 23:10 #1
Hvilket operativ sydetm og hvad hedder dine enheder til netværket?
Avatar billede pouldc Nybegynder
30. december 2005 - 23:27 #2
Det er XP
Går ud fra du mener udstyrets modeller?
PCMCIA kort: D-LINK DWL-G630
Accesspoint:D-LINK DWLG700AP
Avatar billede ppr Nybegynder
31. december 2005 - 00:01 #3
Avatar billede pouldc Nybegynder
09. januar 2006 - 09:45 #4
Ja, har indleveret hele lortet til rep