Avatar billede kl26kan Nybegynder
30. december 2005 - 22:27 Der er 1 kommentar

Opsætning Speedstream 2601 til remoteacess

I forbindelse med at jeg har tilsluttet en Speedstream 2601 på en adsl hvor jeg ønsker at have adgang udefra via et program der hedder RemoteAdministrator kan jeg ikke finde ud af at sætte min router op så det kan lade sig gøre.
Der er selvfølgelig en ekstern Ip adresse fra TDC og en intern på den pc jeg skal have adgang til (ip 192.168.20.6)
Er der en der har en ide om hvorledes jeg får det til at spille?
RemotAdministrator bruger port 4899.
Samme problem er der med at bruge Messengers fjernstyring, det kan heller ikke lade sig gøre.
Avatar billede sonurpals Nybegynder
31. december 2005 - 04:26 #1
Det kan du gøre ved at gå ind i router configuration og vælge access(kan også være magagement eller noget lignende) og vælge port forwarding (på min router er det Virtual Server) så skal du vælge fra vilket port programmet kommer og hvilket port du skal vise til samt ip-addressen.
Det er næsten altid den gang som det skal gøres(hvis ded kan gøres).. blot med andre navne i forskellige routere...
User Guide to 2601 http://kb.efficient.com/utility/getfile.asp?rid=1553
Håber at det hjælper