25. april 2001 - 15:37 Der er 73 kommentarer

Slet Brugere!

http://www.eksperten.dk/spm/66894

Kan du ikke lige bekræfte til alle dem, som tvivler, at jeg IKKE er webspirit! Da brugere, som dem på spørgsmål 66894 ødelægger stemningen..og ødelægger mit ryg her inde bør DE slettes... bekræft veligts at jeg IKKE er webspirit
25. april 2001 - 15:37 #1
Okay...Jeg bruger måske et grimt sprog, men de startede med at gøre mig sur
25. april 2001 - 15:39 #2
Eller hvis der er en \"Ekspert\" Bruger, som kan bekræfte at jeg ikke er samme person
Avatar billede bbs Nybegynder
25. april 2001 - 15:41 #3
Jeg vil gerne ha\' at du slettes, du har et MegaLangt navn, der ødelægger Ekspertens design!
Avatar billede htx98i17 Professor
25. april 2001 - 15:41 #4
magnus!
Avatar billede htx98i17 Professor
25. april 2001 - 15:42 #5
hvor mange gange skal du slettes for at du bliver væk?
Avatar billede microtec Nybegynder
25. april 2001 - 15:42 #6
insaneinthebrain2000killerjoeyoungkiller! = Magnus-tagmus

Jeg skal ikke tale for at han skal have en chance igen denne gang.
Jeg må nok indse at det var for naivt at jeg talte for det sidst.
Avatar billede lord_fantomos Nybegynder
25. april 2001 - 15:44 #7
DaMN ham der magnus, han er hjemsøger jo eksperten!
Styr dig nu
25. april 2001 - 15:44 #8
Hey....kender ikke magnus
25. april 2001 - 15:44 #9
må jeg gerne se noget der er oprettet af magnus?
25. april 2001 - 15:46 #10
Oh lad VÆR\' med at kalde mig for magnus.... en person ER uskyldig ind til andet er bevist! Og jeg er ikke magnus for helvede
Avatar billede bbs Nybegynder
25. april 2001 - 15:48 #11
Hvordan vil du bevise, at du ikke er \"Magnus\" ?

Det eneste du siger, er at vi ikke må bruge vores argumenter for at du er, og at du ikke er, selvom vi har fundet ud af det....

Mystisk.....
Avatar billede vladimirr Nybegynder
25. april 2001 - 15:48 #12
insaneinthebrain2000killerjoeyoungkiller!
-> Jeg vil give bbs ret, det er noget skidt at tabellerne bliver rykket helt skæve hver gang du viser dig i et spørgsmål !

//Anders
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
25. april 2001 - 15:48 #13
men du er nu ligeså irriterende. Du kan heller ikke holde din
mund når du ikke har noget fornuftigt at sige
Avatar billede htx98i17 Professor
25. april 2001 - 15:48 #14
jeg gider ik engang at gøre mere ved det, jeg håber admin kan se det med det samme, lissom alle os andre...
slet ham, ban hans ip...
25. april 2001 - 15:50 #15
bbs: I har INGEN argumenter! I siger direkte:
Magnus!
  DaMN ham der magnus, han er hjemsøger jo eksperten!
Styr dig nu  og andre sætninger!
25. april 2001 - 15:51 #16
Han skulle banne dig htx98i17...har du intet fattet... VENT til admin checker!

Nåh, men jeg skal smutte kommer igen i aften ved en 20:00 og checker
Avatar billede vladimirr Nybegynder
25. april 2001 - 15:51 #17
Vi kan da heller ikke på nogen måde bekræfte at du ikke er Magnus, at du ikke kan tale pænt forstærker bare vores mistanke !
Avatar billede -onslow- Nybegynder
25. april 2001 - 15:51 #18
Har en ide.
vi holder øje med ham. En dum ting og UD!!!!!
Avatar billede htx98i17 Professor
25. april 2001 - 15:52 #19
det er lige før jeg har ondt af hans liv, at han ikke har andet at tage sig til end at sidde og være, (undskyld mit sprog) BLØD i hovedet!!!
Avatar billede -onslow- Nybegynder
25. april 2001 - 15:54 #20
Tror ikke det er magnus.
Jeg prøvede også at snyde med min føste bruger.
Men det holder ikke i lænden!

\'0\'
Onslow
25. april 2001 - 15:56 #21
hmm.. nåh, men det hele startede på grund af at jeg svarede lidt for hurtigt på webspirits spørgsmål...

htx98i17  du er bare snot hamrende irriterende!
her er noget jeg siger til dig:
det er lige før jeg har ondt af  dit liv, at du ikke har andet at tage sig til end at sidde og være, (undskyld mit sprog) SKUDT i hovedet!!!

I andre...forestil jer, at i var i samme situation, som mig.. ville det ikke pisse jer af at alle andre på INGEN måde kunne fatte at i intet med rasmus at gøre?
Avatar billede lord_fantomos Nybegynder
25. april 2001 - 16:00 #22
Du snakker som om du er tolv år!
nåh nej det er du jo!
Avatar billede -onslow- Nybegynder
25. april 2001 - 16:01 #23
Jeg synes godt i kunne tale lidt pænere til andre!
Er det her en børne have.
Avatar billede techno_dk Nybegynder
25. april 2001 - 16:01 #24
-->insaneinthebrain2000killerjoeyoungkiller!

Jeg er ligeglad med hvem du, er men du har ikke rigtig nogle points så kunne du ikke finde et mindre navn som: 2000killer eller sådanne noget, for jeg er ved at ørgle over hvordan eksperten ser ud når du er inde på et spm.
25. april 2001 - 16:02 #25
Den var ikke sjov....den er blevet brugt mange tusinder af gange landet over, men af piger for det meste...er du en pige? Sikkert!
25. april 2001 - 16:03 #26
det var til lord_fantomos
Avatar billede -onslow- Nybegynder
25. april 2001 - 16:03 #27
techno_dk >> jeg synes også at det navn er for langt!
eller eksperten skulle få det til at stå i to linjer
Avatar billede microtec Nybegynder
25. april 2001 - 16:04 #28
http://www.eksperten.dk/spm/66894 viset klart at det er Magnus_tagmus igen.
<SNIP>
BITCH... der er ikke blevet svaret på det din nar....kun delvist
</SNIP>

og

<SNIP>
UNDERLIGT!!!! SÅDAN NOGET PISSER MIG AF...DET KAN VÆRE RAGENDE LIGEMEGET OM JEG ER NY ELLER EJ. EN VEN FRA SKOLEN VISTE MIG EKSPERTEN. NU ER JEG HJEMME OG VILLE OGSÅ HAVE EN PROFIL HER INDE. MAN LÆRER AF HVAD MAN SER!
</SNIP>

Det er fuldstændigt som det plejer at være med Magnus_tagmus.
Du må der snart spæres for hans IP.
Avatar billede ye10 Nybegynder
25. april 2001 - 16:04 #29
jeg har svaret i det sp. linket går til, syntes i skulle læse det.
25. april 2001 - 16:05 #30
det med navnet har jeg givet forslag til...check lige hvordan folk svarede... ser i det er derfor jeg ændre mit sprog til slemme bande ord og forbandelse.
Avatar billede htx98i17 Professor
25. april 2001 - 16:06 #31
haha magnus, hvis du IKKE er magnus så skal jeg personligt sende dig en undskyldning, men der er vidst ikke mange chancer for at det bliver aktuelt...

Jeg ville gerne vise dig nogle spm hvor magnus (ham du siger du ikke er) har deltaget, men det lader til at admin har slettet disse spm. Forståeligt nok egentlig. Og heldigt for dig.
25. april 2001 - 16:06 #32
Det med beach....han snakkede om noget han ikke engang havde undersøgt ordenligt...han havde IKKE ret
Avatar billede microtec Nybegynder
25. april 2001 - 16:07 #33
insaneinthebrain2000killerjoeyoungkiller! >> Stadig underligt hvordan du som helt ny bruger efter kun 50 minutter kan gå ind og fortælle hvordan man accepterer et svar i    http://www.eksperten.dk/spm/66894

Du havde aldrig selv prøvet det på det tidspunkt *gg*

Avatar billede ye10 Nybegynder
25. april 2001 - 16:07 #34
microtec hvis du vidste hvad jeg vidste ville du ikke sige det, når du finder ud af at m_t ikke er ham, så hænger du altså på det den, for resten er magnus_tagmus også ude at rejse (spanien) den heldige knægt. Jeg håber du vil trække det tilbage da det ikke passer.

ps. burde admin ikke kunne se hvilken email brugeren er oprettet i? jeg ved godt at man bare kan lave en hotmail, hvis det var det man ville. Men stadig?
25. april 2001 - 16:08 #35
ye10

www.eksperten.dk
Der kan ikke etableres forbindelse til databasen.

Prøv venligst igen eller kontakt info@eksperten.dk hvis problemet fortsætter.

checker senere
Avatar billede -onslow- Nybegynder
25. april 2001 - 16:08 #36
Hey har en ide!
Har Admin ikke Magnus_XXX ip?
HVis så skal admin bare se om det er den samme!
25. april 2001 - 16:08 #37
nemlig:)
Avatar billede lord_fantomos Nybegynder
25. april 2001 - 16:08 #38
<QUOTE>
  haha magnus, hvis du IKKE er magnus så skal jeg personligt sende dig en undskyldning, men der er vidst ikke mange chancer for at det bliver aktuelt...

Jeg ville gerne vise dig nogle spm hvor magnus (ham du siger du ikke er) har deltaget, men det lader til at admin har slettet disse spm. Forståeligt nok egentlig. Og heldigt for dig.
</QUOTE>

Listen to the mann
Avatar billede ye10 Nybegynder
25. april 2001 - 16:09 #39
htx98i17 du burde begynde at skrive den undskyldnings tale =)
Avatar billede lord_fantomos Nybegynder
25. april 2001 - 16:09 #40
Han har jo sikkert 56K, så han skifter vel ip hver dag
25. april 2001 - 16:10 #41
okay...takker ye10

microtech... du har stilt det samme spørgsmål to gange og jeg har givet dig en forkaring
Avatar billede microtec Nybegynder
25. april 2001 - 16:10 #42
ye10 >> Hvorfor er det lige jeg \"hænger du altså på det den\"????
25. april 2001 - 16:10 #43
Nej jeg har fastnet
Avatar billede ye10 Nybegynder
25. april 2001 - 16:10 #44
det syntes jeg vi skulle, skal vi ikke satse lidt? hvis insaneblablabla er magnus så...ja hvad vil i have? og hvis ikke så lover jeg at fortælle hvad m_ts nye bruger hedder hvis i giver ham en undskyldning og hjælper ham med at blive \"god\" igen.
Avatar billede fcs Novice
25. april 2001 - 16:10 #45
Insane....>> Jeg har lige et par kommentarer:

1) Hvem er denne Rasmus? ;-)
2) Det var dig der startede med at irritere alle brugerne på eksperten med at lave et brugernavn der ødelægger designet og overskueligheden på siden.
3) Det sprog du bruger og din attitude er knap så pæn for at udtrykke mig diplomatisk.

Jeg synes at du skulle give dig selv en ny chance. Det kunne du jo eventuelt gøre ved at benytte følgende måde:

A) Få lukket alle de spørgsmål du har stillet som stadig er åbne.
B) Afmelde denne bruger, som laver uorden i ekspertens design.
C) Oprette en ny bruger med et mere normalt navn, som ikke ødelægger designet.

Derved opnår du følgende:
Dine spørgsmål bliver lukkede inden du afmelder dig og derved slipper vi for åbne spørgsmål, der aldrig bliver lukkede (hvis du afmelder dig).

Folk bliver ikke irriterede over dig brugernavn.

Folk vil ikke genkende dig med det nye navn og derved vil folk ikke kunne brokke sig over dig, med mindre du kommer til at opføre dig uheldigt.

Denne løsning er vist til alles bedste - du slipper for at blive kaldt Magnus og vi slipper for et brugernavn der ødelægger designet på eksperten ;-) Det kan dog være en god ide lige at snakke med Admin om det på info@eksperten.dk først - bare lige for at der ikke sker nogle misforståelser.

Mvh.

FCS / Peter
Avatar billede ye10 Nybegynder
25. april 2001 - 16:11 #46
lord_fantoms m_t har adsl skal altså lige et sted hen men kommer igen
25. april 2001 - 16:11 #47
når....okay jeg ved ikke med magnus
Avatar billede microtec Nybegynder
25. april 2001 - 16:12 #48
fcs >> Det var netop de råd jeg gav Magnus_48 / Magnus_tagmus en gang i sin tid.
Hvor jeg dog fortryder det.....
Avatar billede -onslow- Nybegynder
25. april 2001 - 16:13 #49
ye10>> stikker (*LOL*)
25. april 2001 - 16:14 #50
1. rasmus... tænkte på magnus
2. Mit navn er langt, men har læst at ikke ville have folk skulle slette sine navne
3. De startede...check selv

4. jeg har 1 spørgsmål åbent angående delphi så vidt jeg husker, men der mangler et accepteret svar
5. i ved det
6. må ikke
Avatar billede vladimirr Nybegynder
25. april 2001 - 16:15 #51
Er det bare mig, eller mangler folk nogen af afreagere på, det ligner mere og mere en heksejagt, hvor heksen til sidst skal brændes på bålet !

//Anders
Avatar billede lord_fantomos Nybegynder
25. april 2001 - 16:16 #52
Hvorfor laver du ikke bare en ny, for du VED jo at admin bliver mailet hvis ikke du gør det!
Avatar billede lord_fantomos Nybegynder
25. april 2001 - 16:16 #53
Hvorfor laver du ikke bare en ny, for du VED jo at admin bliver mailet hvis ikke du gør det!
Avatar billede lord_fantomos Nybegynder
25. april 2001 - 16:16 #54
Hvorfor laver du ikke bare en ny, for du VED jo at admin bliver mailet hvis ikke du gør det!
25. april 2001 - 16:17 #55
nej...okay et åbent spørgsmål om en bog...men den er der stadig liv i
Avatar billede lord_fantomos Nybegynder
25. april 2001 - 16:17 #56
hov
25. april 2001 - 16:18 #57
okay check her... det starter godt og jeg snakker pænt, men se hvordan det udvikler sig

http://www.eksperten.dk/spm/67023
Avatar billede -onslow- Nybegynder
25. april 2001 - 16:18 #58
JUbii Heksejagt!
Det dejlige lugt af brændt kød NUMS!

/\\
Onslow
25. april 2001 - 16:19 #59
lord_fantomos  mail ham...han burde kunne se om jeg er skyldig eller ej
Avatar billede lord_fantomos Nybegynder
25. april 2001 - 16:19 #60
Jeg fatter ikke du gider blive ved
25. april 2001 - 16:19 #61
okay, men som sagt jeg skal lige på arbejde så jeg checker tilbage i aften
Avatar billede vladimirr Nybegynder
25. april 2001 - 16:20 #62
-onslow- -> Det var IKKE en opfordring, men bare en kommentar !

//Anders
25. april 2001 - 16:20 #63
lord_fantomos  jeg fatter ikke at du ikke fatter noget af det hele
25. april 2001 - 16:20 #64
Til lord fantomos:
Jeg fatter ikke du gider blive ved
Avatar billede lord_fantomos Nybegynder
25. april 2001 - 16:21 #65
Nu har jeg mailet admin, så må vi se om han ligepludselig sletter mig
Avatar billede -onslow- Nybegynder
25. april 2001 - 16:29 #66
Sikke en dejlig Heksejagt vi fik!
Og hvor er jeg trær af brugere som:
htx98i17, lord_fantomos M.M.
Som tror de er Admin. Og kan bestemme hvem der skal slettes og ikke!
Og som om det ikke er nok taller de som gik de i føste klasse.(Min mor laver bedre frikadeller end din!)

V
Onslow
25. april 2001 - 19:40 #67
ser man det..jeg er ikke blevet slettet i nu
Avatar billede lord_fantomos Nybegynder
25. april 2001 - 19:56 #68
TROR du ikke admin har lidt travlt
Avatar billede -onslow- Nybegynder
25. april 2001 - 20:47 #69
lord_fantomos>>> brækker mig snart hvis du ikke stopper det der pis.
Avatar billede lord_fantomos Nybegynder
25. april 2001 - 21:04 #70
Jamen jeg får jo helt lyst til at blive ved!
25. april 2001 - 21:27 #71
Jeg troede, at skriftsprog skulle være bedre end talesprog....åben bart ikke i dette tilfælde!
Avatar billede htx98i17 Professor
25. april 2001 - 21:30 #72
eller dette tilfælde:

Citat fra insane... \"Hey BITCH... hvad i helvede snakker du om?\"
Avatar billede htx98i17 Professor
25. april 2001 - 21:31 #73
eller dette:
Citat fra insane... \"UNDERLIGT!!!! SÅDAN NOGET PISSER MIG AF...DET KAN VÆRE RAGENDE LIGEMEGET... \"