Avatar billede noidem Nybegynder
30. december 2005 - 15:54 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Åben ny side i JavaScript

Hej Eksperter.

Jeg har et lille problem med at få dette JavaScript til at åbne i et nyt windue, i stedet for det samme windue:

<script language="JavaScript" type="text/javascript" src="http://www.***.dk/php/phpbb2/topics_anywhere.php?mode=show&amp;f=a&amp;n=3&amp;a=y&amp;s=y&amp;l=y&amp;m=y&amp;so=d&amp;b=non&amp;lpd=1&amp;af=p2xwdKcgp2JypyC7IKd0dKcgp2Jypw%3D%3D"></script>

Dette JavaScript henter nyheder fra phpBB forummet, og viser nyhederne, som et link. Programmet fra denne kildekode kan lave "_blank" inde i: "http://www.***.dk/php/phpbb2/topics_anywhere.php?mode=show&amp;f=a&amp;n=3&amp;a=y&amp;s=y&amp;l=y&amp;m=y&amp;so=d&amp;b=non&amp;lpd=1&amp;af=p2xwdKcgp2JypyC7IKd0dKcgp2Jypw%3D%3D". Men så bliver den ikke godkendt af WC3. Jeg er interesseret i at "_blank" skal være inde i denne del af kildekoden: "<script language="JavaScript" type="text/javascript" "

På forhold tak,

- noidem
Avatar billede there-is-only-xul Nybegynder
30. december 2005 - 16:04 #1
hvor er dit script henne ?

jeg kan kun se en "src" variabel, som ikke har nogen betydning.
Avatar billede noidem Nybegynder
30. december 2005 - 16:09 #2
Avatar billede there-is-only-xul Nybegynder
30. december 2005 - 16:41 #3
ja.. men det er jo komplet ligegyldigt, du har ikke postet noget af betydning endnu.
Avatar billede noidem Nybegynder
30. december 2005 - 16:46 #4
Hmmm. Andre, der kan svare?
Avatar billede there-is-only-xul Nybegynder
30. december 2005 - 16:54 #5
man kan jo ikke svare, uden at have koden..

du har kun postet et link, selve javascript koden mangler.
Avatar billede noidem Nybegynder
30. december 2005 - 19:09 #6
Der er ikke mere en det.

Det er lavet i: http://www.pifoto.dk/php/phpbb2/topics_anywhere.php

*Dette JavaScript henter nyheder fra phpBB forummet, og viser nyhederne, som et link. Programmet fra denne kildekode kan lave "_blank" inde i. Men så bliver den ikke godkendt af WC3. Jeg er interesseret i at "_blank" skal være inde i denne del af kildekoden: "<script language="JavaScript" type="text/javascript" "
Avatar billede there-is-only-xul Nybegynder
01. januar 2006 - 00:36 #7
hvis der ikke er mere , er spørgsmålet umuligt at besvare, da _blank (nyt vindue) delen, ikke er en del af din URL, men en del af det javascript som eksekvere åbningen af et nyt vindue.

Hvis dette JS er gemt et sted i phpbb, vil jeg anbefale at du kontakter phpbb's supportforum, eller begynder at lede selv.

P.S. Lær lige hvad du snakker om, før du stiller spørgsmål.. 10min javascript tutorial ville gøre dig utrolig meget klogere.
Avatar billede psykochicken Nybegynder
03. januar 2006 - 13:57 #8
Du kan sende din kode til et "tomt" popupvindue.
Prøv at kigge på kildekoden til http://roenving.users.whitehat.dk/WindowLaboratory.html.

/psc
Avatar billede psykochicken Nybegynder
03. januar 2006 - 14:01 #9
Avatar billede noidem Nybegynder
03. januar 2006 - 15:12 #10
Hej

Jeg har fundet ud det :)

Ps. Et svar udbedes!

-noidem
Avatar billede psykochicken Nybegynder
04. januar 2006 - 00:40 #11
- velbekomme ;o)