Avatar billede susrn Nybegynder
30. december 2005 - 15:28 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Data på sygesikringskort

Hej

Kender du formatet for data på sygesikringskortet, eller et sted hvor man kan læse om samme?
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
30. december 2005 - 17:30 #1
Avatar billede themom Nybegynder
30. december 2005 - 19:42 #2
Avatar billede susrn Nybegynder
30. december 2005 - 19:55 #3
tak til jer begge, men jeg vil gerne have en udførlig specifikation på data læst fra magnetstriben/stregkoden, nederste link er ret udførligt men kun på udseendet af kortet.

Man må vel kunne spørge en eller anden myndighed, men hvem mon?
31. december 2005 - 10:28 #4
.. lidt sjovt;
Du kender godt de der scannere i føtex, hvor man kan se hvad varen koster.
Der kan man også scanne stregkoden på sit sygesikringskort, og se ens data. :-)
Avatar billede susrn Nybegynder
05. januar 2006 - 14:25 #5
tak for hjælpen, selvom jeg ikke fik noget eksakt svar, Themom dit indlæg går kun på kortets ydre ikke på data (magnetstribens)