Avatar billede peter_e99 Nybegynder
30. december 2005 - 11:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Krydshenvisnings-problem ved opdatering

Hej eksperter,

Jeg er igang med min hovedopgave, og har derfor et meget stort Word-dokument på 181 sider igang. De sidste 80 er bilag, og det er dem, der er problemer med.
Jeg har nummereret hvert bilag med "Insert - reference - caption" funktionen, og det fungerer som sådan udmærket. Problemet kommer, når jeg forsøger at opdatere hele dokumentet. Så sker der altid det, at et af bilagene kryber op midt i teksten, hvilket det jo naturligvis ikke skal.

Er der nogen, der har en idé til, hvordan dette kan undgås? Det skal siges, at det, der springer op, er en hel sektion, der vender horisontalt. Ved ikke, om det hjælper, men jeg håber virkelig der er en, der har et svar :-)

På forhånd godt nytår!
Avatar billede peter_e99 Nybegynder
05. januar 2006 - 11:29 #1
Ohøj, eksperter. har lige sat point-givningen her op til max - håber virkelig, der er en, der har et bud på, hvad problemet kan være. Vi står i afslutningsfasen af hovedopgaven, og det er bare møgirriterende, at man ikke kan opdatere dokumentet.

Med håb om snarlig hjælp :-)
Avatar billede peter_e99 Nybegynder
12. januar 2007 - 11:44 #2
Nå, jeg lukker den selv igen.