Avatar billede sciech Nybegynder
25. april 2001 - 15:07 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

mobil

HJÆÆÆÆÆÆLP !!!!!!

Jeg har lige købt datakabel til en Nokia 3210 og har været ind på int. og hente et program der hedder Nokia Tool 8 og så skulle jeg lige prøve den. Dette skulle jeg ikke have gjordt fordi at jeg kom til at lukke for telefonen - jeg gik ind under Sim-Locks manu og kom til at låse for noget der hedder GID 1. Jeg har prøvet med at teste puk-koden ind og det hjælper ikke.
Når jeg tænker for telefonen står der at jeg skal taste pin koden ind, så taster jeg den ind og efter det står der at SIM-kort ikke er accepteret.

Er der nogen her der kan hjælpe mig?????????????

kan i skrive til sciech@sol.dk

På forhånd tak
Avatar billede cain Nybegynder
25. april 2001 - 15:27 #1
ja du kan hente et program til at cracke den kode der er sat på....

Problemet er at du er kommet til at sætte operator kode på men crack den igen...

Brug et program på siden http://www.mobil-siden.dk/ klik på nokia og der efter på simlock....

Det skulle gerne virke da jeg selv har haft det problem...

Hilsen Cain
Avatar billede nil.dk Nybegynder
25. april 2001 - 15:28 #2
Kan man få dataadgang med en 3210?
Avatar billede cain Nybegynder
25. april 2001 - 15:31 #3
ja det kan man godt.......
Avatar billede nil.dk Nybegynder
25. april 2001 - 15:34 #4
Hvor kan jeg finde mere info om det samt købe kabel?
Avatar billede nil.dk Nybegynder
25. april 2001 - 15:36 #5
nååå.. glem det.. det kan kun bruges til at overføre ringetoner og logoer..
Avatar billede cain Nybegynder
25. april 2001 - 15:37 #6
du kan kigge på thansen.dk der har jeg købt mit men du kan også kigge på mobil udstyr der koster det nemlig kun 199 mener jeg ellers er det 159kr men det er da billigere....

Hel og lykke
Avatar billede cain Nybegynder
25. april 2001 - 15:38 #7
nej du kan ligge 2 ekstra spil ind og lave blikende beskeder og vibrator kan du også ligge ind....
Avatar billede cain Nybegynder
25. april 2001 - 15:41 #8
du kan også lave en sms viruz som er uskadelig...
Avatar billede nil.dk Nybegynder
25. april 2001 - 15:41 #9
Okay :o)
Avatar billede sciech Nybegynder
26. april 2001 - 09:31 #10
Jeg har hentet programmet og det virker ikke.

er her slet ikke nogen der kan hjælpe mig???
Avatar billede cain Nybegynder
26. april 2001 - 09:38 #11
virker det ikke...
Avatar billede cain Nybegynder
26. april 2001 - 09:39 #12
bliv medlem af club nokia og få et medlemskort, derefter gå ned i en  af deres butikker og få lavet din telefon gratis...
Avatar billede sciech Nybegynder
26. april 2001 - 09:42 #13
jeg er medlem. jeg har skiftet lys og har fået vibrator i hvilket gør at der ikke er garanti på den mere.
er du så stædvæk sikker på at det er gratis??
Avatar billede cain Nybegynder
26. april 2001 - 10:41 #14
ja det skriver de inde på deres hjemmeside og min kammerat har fået lavet sin telefon gratis....
Avatar billede cain Nybegynder
26. april 2001 - 10:44 #15
har du selv sat det på eller er det sket i en butik....
Avatar billede sciech Nybegynder
27. april 2001 - 09:56 #16
jeg har bestilt det hos www.tronik.dk og det vil jeg gerne anbefalde.

Ok, jeg prøver og gå ned til nokia og hør hvad de siger.

Avatar billede sciech Nybegynder
03. maj 2001 - 16:23 #17
jeg har været hos nokia man de kunne ikke hjælpe mig så gik jeg til mobilix og fik den sendt til reparation så nu må vi se imorgen om de kunne lave den

venlig hilsen sciech