Avatar billede narf Nybegynder
29. december 2005 - 22:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fra PC til LCD

Godaften board.

Jeg har fået en 32" LCD tv af mærket Samsung. Den har den dejlige pc-tuner-ting så, jeg kan få den skærm som mit skrivebord :)

Det virker også fint nok, men har lige et par spørgsmål:

1)Jeg kan ikke se DVD/Film, jeg putter en DVD ind, men kan kun se billedet på min bærbare. Bare sort i det område hvor filmen vises, alt andet kan jeg godt se. Det gælder også en lille kort sjov film spillet i Windows Media Player

2)Det hænger måske sammen med 1ern, men jeg kan ikke få billede KUN på min LCD skærm, men kan kun begge, og så self kun min laptop.

Har disse produkter:

http://www.fujitsu-siemens.com/products/mobile/notebooks/amilo_m_1437.html

http://www.samsung.com/dk/products/tv/lcdtv/le32r51b.asp

Håber på en hjælp, 100 point.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
29. december 2005 - 23:14 #1
1) Sluk for PC-skærmen, så det kun er den eksterne, der er aktiv. Der plejer at være en Fn-etellerandet, der skifter. Jeg kender ikke din bærbare.
Avatar billede egr_sli Nybegynder
30. december 2005 - 00:33 #2
du plejer at trykke på FN + F5 ivertfald på min fujitsu-siemens laptop når jeg skal skifte til fx projektor eller noget.
Avatar billede narf Nybegynder
30. december 2005 - 00:33 #3
Ja men har Fn og så F4 der jeg for den over, men så har jeg ikke andet :S
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
30. december 2005 - 10:26 #4
Fn-F4 er en klassiker. Der bør være tre indstillinger. Tryk på Fn-F4 langsomt og flere gange, så bør du komme forbi:  intern skærm, intern+extern, extern.
Avatar billede narf Nybegynder
30. december 2005 - 13:33 #5
Jacobsen:

Jeg har også læst i manualen der er tre, men der kommer ikke noget display når jeg trykker fn + f4.

Jeg trykker en gang så kommer de begge steder, og trykker igen så er den kun på min bærbare? Men vil gerne KUN have der når jeg fx skal game.?? :)
Avatar billede jespermks Nybegynder
30. december 2005 - 16:38 #6
du skal gå ind i dine skærm instillinger, der kan du tænde og slukke for de forskellige skærme og også vælge hvilken der skal vi se film og hvilken der ikke skal...!