Avatar billede kim014 Nybegynder
29. december 2005 - 13:22 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Jeg kan ikke installere software fra Windows update

Jeg kunne godt downloade 10 softwareopdateringer fra Microsoft update men under installation går det galt på min ny instalerede Win XP media center det er blandt andet Microsoft .NET framework 1.1 servicepack 1 og rollup2 for mediacenter jeg skal bruge for at kunne installere de sidste 2 CDer  Dansk sprogpakke og Updates for version 2005
Jeg har fået en fejlkode første gang jeg prøvede som hed 0x643 og en anden gang hvor jeg prøvede fik jeg fejlnummer 0x800A01AE og der stod Webstedet har fundet et problem og kan ikke vise denne side
Jeg har en 3-4 gange instaleret Win XP media center og har haft det aktiveret inden for 1 mdr. Jeg har også haft det til at køre med opdateringerne i forige installationer
Jeg installerede sidste gang uden at formatere harddisk først i samme folder som gamle installation
Tror i jeg skal starte forfra med installation på formateret HD?
Har det noget at sige at jeg har aktiveret XP en 4 gange , man skal jo aktivere den for at kunne hente software opdateringerne hos Microsoft
Mvh.  Kim
Avatar billede hcma Novice
29. december 2005 - 13:27 #1
har du set her:  vedr. 0x800......
http://support.microsoft.com/kb/910359/en-us
Avatar billede kim014 Nybegynder
23. januar 2006 - 21:05 #2
jeg lukker