Avatar billede gere Nybegynder
29. december 2005 - 13:02 Der er 3 kommentarer

DVI Grafikkort/skærm

Hej

Jeg har et Geforce 6600GT grafikkort med DVI på.. Min skærm er en helt ny Samsung SyncMaster 930bf, også med DVI. Jeg har sat mit DVI kabel som fulgte med skærmen i kortet og i skærmen, men der sker ingenting på skærmen, og har ikke kunne finde noget sted at slå DVI til henne.. Jeg kan fint bruge mit almindelige VGA kabel, men ville jeg ikke få et bedre billede med DVI kablet hvis det ellers virkede?? Men hvordan får jeg det igang.

Mvh. Mikkel
Avatar billede allanfo Praktikant
29. december 2005 - 13:11 #1
Du skal vælge at billedet bliver sendt til den anden udgang.
Højreklik på et tomt skrivebord, vælg egenskaber/indstillinger og her kan du stille hvilken udgang der er den primære.
Avatar billede gere Nybegynder
29. december 2005 - 13:33 #2
Jeg leder og leder.. Har været inde i de indstillinger og kigge rundt, men der er ingen steder der siger noget om det synes jeg... (Jeg bruger nyeste nvidia drivere)
Avatar billede allanfo Praktikant
29. december 2005 - 13:40 #3
Der skulle være et felt, med nogle blå firkanter med 1 og 2 i dem. Neden under skulle der være en drop-down box, hvor du kan vælge skærm.