Avatar billede p_burns Nybegynder
29. december 2005 - 01:09 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Slette enkelte mails fra mail server

Man kan sætte Mail op til at slette mails der er 1 dag, 1 uge eller 1 måned gamle. Nogengange har jeg brug for at slette enkelte (store) mails fra min mail server. Er der nogen måde man kan det i Mail.

Ved jeg kan gå på min webmail og gøre det, men da jeg modtager mange 100 mails om dagen er det noget besværligt.
Avatar billede sd8220 Seniormester
29. december 2005 - 10:18 #1
Hejsa
Der findes et program, som du kan bruge til at slette enkelt mails fra serveren med. Det har et simplere interface end en webmail (=ingen grafik), så på den led er det hurtigere end at gøre det igennem webmailen; men om det er smartere, må være op til dig. Jeg leder lige efter programmet på min disk ;-)
/Seb
Avatar billede sd8220 Seniormester
29. december 2005 - 10:22 #2
Hej igen
Jeg tænkte på POPMonitor, der godt nok koster $25; men du kan jo kigge på hjemmesiden: http://www.vechtwijk.nl/dev/popmonitor/index.html
Men der findes sikkert også andre - prøv at søge på versiontracker.
/Seb
Avatar billede ejensen Nybegynder
02. januar 2006 - 12:54 #3
Jeg bruger Mailticker som er freeware.
Ud over at den kan tjekke mails, kan den også slette mails direkte på serveren.

Tjek den: http://www.sebastian-krauss.de/software/#mailticker