Avatar billede salamander Nybegynder
25. april 2001 - 13:43 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Sydstats Flag

30 point til den der skaffe mig et godt og stort billede (min. 640*480) af Et sydstats flag og et det Amerikanske flag. Altså et billede af de 2 flag overfor hindanden fra den amerikanske borgerkrig.
Avatar billede fcs Novice
25. april 2001 - 13:51 #1
http://www.fotw.net/images/us50.gif
http://www.fotw.net/flags/us-anv.html er nok den du tænker på for sydstaterne, men det var kun et flag de brugte som kampflag, da deres almindelige flag (Stars and Bars  http://www.fotw.net/flags/us-csa1.html) lignede Nordstaternes for meget.

Størrelsen er ikke helt som du gerne vil have den, men det kan du jo selv ordne i et grafikprogram, ellers så sig til og så skal jeg nok lave deres størrelse om
Avatar billede salamander Nybegynder
25. april 2001 - 13:57 #2
hvis du ordner størrelsen om får du 20 mere :) (Jeg ved en pc uden noget adobe etc.)
Avatar billede fcs Novice
25. april 2001 - 14:01 #3
OK, hvilken størrelse vil du gerne have? Hvis forholdet mellem højde og bredde skal bevares kan det ikke blive 640*480.
Avatar billede salamander Nybegynder
25. april 2001 - 14:10 #4
det skal være cirka kunne passe ind til halvdelen af et a4 ark
Avatar billede salamander Nybegynder
25. april 2001 - 14:10 #5
de to flag skal altså fylde et halvt a4 ark tilsammen ! Ved siden af hindanden eller under hindanden
Avatar billede fcs Novice
25. april 2001 - 14:18 #6
Hvis du bare tager de to billeder som de er fylder de ca. ½ A4-side i Word hvis du sætter dem under hinanden! Jeg har eksperimenteret lidt med forskellige størrelser, men det bliver pænest hvis du bare beholder original-størrelsen
Avatar billede salamander Nybegynder
25. april 2001 - 14:19 #7
ok
Avatar billede fcs Novice
25. april 2001 - 14:23 #8
Hvsi du vil have andre størrelser, så bare sig til hvor store du vil have dem!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
25. april 2001 - 16:12 #9
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
25. april 2001 - 16:12 #10
Den er i 640*480
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
25. april 2001 - 16:14 #11
Har hjulpet fcs lidt, så han kan være klar til fodboldkampen i aften... *ggg*
Avatar billede fcs Novice
25. april 2001 - 16:20 #12
nikolajdu>> *LoL* Takker for det, du er da en guttermand. Dog tror jeg at den er for stor, da de to billeder kun må fylde en halv A4-side tilsammen. Hvis Salamander bruger din, så skal du da selvfølgelig have point. Hvis du virkelig gerne vil hjælpe mig, så kig på den her: http://www.eksperten.dk/spm/67567
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
25. april 2001 - 16:25 #13
Sorry, jeg er en spadser til Cookies. Anyway er det jo også et spørgsmål til 4500 point.

Ang. mit flag. Det tog mindre end 1 minut.

1. Jeg gemte billedet
2. Jeg importerede det i Flash og gjorde til vektor for at kunne skalere.
3. Jeg gemte som gif
4. Jeg uploadede. Havde alligevel programmet åbent.