Avatar billede cybles Nybegynder
28. april 1999 - 00:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Import af pdf fil format

Jeg kan ikke helt forstå hvorfor jeg ikke kan importere pdf filer til Adobe Photoshop 5.0 det kunne jeg da i 4.0 hvad går der galt ?? Jeg får fejlen Could not open the document because the parser module cannon parse the file. Jeg har forsøgt at udøve vold ved gentagne gange at smadre mit tastatur ned over mit kabinet hvad der imidlertid ikke gav noget resultat ? slog jeg ikke hårdt nok eller skal jeg forsøge noget andet ? :-)))
Avatar billede des Nybegynder
28. april 1999 - 17:20 #1
Du skal nok prøve at geninstallere Photoshop. Jeg har lige prøvet at åbne en PDF-fil uden problemer.

DES.
Avatar billede cybles Nybegynder
28. april 1999 - 17:26 #2
Det har jeg prøvet ....
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
28. april 1999 - 20:10 #3
Er du sikker på at filen ikke er besadiet, prøv at åbne den i Acrobat Reader
Avatar billede tox Nybegynder
28. april 1999 - 23:48 #4
Bruger du Mac eller PC version??
- Hvis Mac version: Hvilket OS kører du med??
Avatar billede enzym Nybegynder
29. april 1999 - 08:49 #5
Det du skal gøre er at lave en ny PDF og derefter prøve at åbne den igen
husk du skal ikke kalde den det samme som sidst

enzym
Avatar billede cybles Nybegynder
29. april 1999 - 14:14 #6
Jeg har flere hundrede pdf filer liggende og jeg kan ikke åbne en eneste af dem, det samme sker hjemme på min privat pc'er nu ???? jeg benytter pc'er :-)))
Avatar billede bug Nybegynder
04. maj 1999 - 19:17 #7
Distiller fra Adobe kan nok hjælpe - med at re-konvertere dine PDF'ere til noget andet eller PDF. Er du stadig på bar bund? Jeg kender en der arbejder MEGET med PDF - jeg kan smide ham en mail hvis du vil ?

/BuG\