Avatar billede zilladk Nybegynder
27. december 2005 - 14:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Brev fletning fra exel til word.

Hejsa

Jeg har et exel dokument, med 30 sider (faner/ark) eller hvad exel nu kalder dem.
Når jeg så ønsker at flette til word, får jeg mulighed for at vælge hele dokumentet eller de enkelte sider, hvis jeg vælge hele dokumenter/exel data får jeg kun flettet data fra den første side.

Jeg kører med office xp.

Håber i har et godt bud, da det tager forholdsvis langtid at flette dem enkeltvis, samt at det er extremt udsat for fejl på denne måde.
Avatar billede jkrons Professor
27. december 2005 - 22:41 #1
Du kan desværre kun lave brevfletning fra et enkelt ark ad gangen. Så den eneste mulige løsning, hvis det skal ske i en arbejdsgang, er at kopiere alle data over på samme ark.
Avatar billede zilladk Nybegynder
28. december 2005 - 12:06 #2
ok. ja det er der jo ikke noget at gøre ved. Jeg finde en løsning. Mange tak for oplysningen.
Avatar billede jkrons Professor
28. december 2005 - 13:02 #3
Velbekomme