Avatar billede lauritst Nybegynder
27. december 2005 - 13:29 Der er 1 kommentar og
1 løsning

afhængige dropdown menuer med indhold fra database

Hej NG
Jeg er ikke helt sikker på om spørgsmålet hører til her eller
under asp.

Jeg skal lave to afhængige menuer hvor indholdet kommer fra en
database. Dvs. at man f.eks. i den første dropdown har mulighed
for at vælge en afdeling og i den anden menu har mulighed for at
vælge en medarbejder. I anden menu skal der kun vises de
medarbejdere der arbejder på den afdeling der var valgt i den
første dropdown. Der skal altså være tale om en OnChange
funktion.

Er der nogen der ved hvor man kan finde en tutorial eller script
til dette?
Avatar billede mwl Nybegynder
27. december 2005 - 13:57 #1
Jeg tror du tænker på JavaScript. Så spørgsmålet hører til i den gruppe.
Avatar billede lauritst Nybegynder
27. december 2005 - 14:36 #2
Jeg flytter den der over