Avatar billede wonderboy_t Nybegynder
26. december 2005 - 20:05 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

problemer med ipod

Hejsa.. jeg har fået en ipod nano i julegave, og nu har jeg så problemer med at få den til at virke, når jeg sætter stikket i min computer står der på min ipod: Afbryd ikke forbindelsen, jeg kan ikke finde ud af hvad jeg så skal gøre fpor at få sange ned på den.. det er som om den låser sig fast.. håber virkelig i kan hjælpe mig..
Avatar billede springfield Nybegynder
26. december 2005 - 20:09 #1
Du skal installere den software der følger med til ipoden.. Så burde den virker.
Avatar billede wonderboy_t Nybegynder
26. december 2005 - 20:10 #2
det har jeg gjort...
Avatar billede gil-galad Nybegynder
26. december 2005 - 20:41 #3
Så skal du starte iTunes. Derfra skulle du så gerne kunne se din iPod og overføre sangene.

Kan du se den inde i "denne computer" ?
Avatar billede wonderboy_t Nybegynder
26. december 2005 - 20:54 #4
ja, jeg kan godt se den i min computer.. men hvor i itunes kan jeg se min ipod???
Avatar billede gil-galad Nybegynder
26. december 2005 - 21:09 #5
der skulle gerne komme en ny "mappe" ude til venstre i iTunes. Der trækker du bare de filer, du vil have med, ind.
Avatar billede wonderboy_t Nybegynder
26. december 2005 - 21:15 #6
det er der også, men jeg syntes bare at den overfører meget langsomt... men den overfører da :-)
Avatar billede gil-galad Nybegynder
26. december 2005 - 21:17 #7
Hvis du vil fylde flere gigabyte over på din iPod, og din computer ikke understøtter USB2, kan det godt tage over 30 minutter
Avatar billede wonderboy_t Nybegynder
26. december 2005 - 21:19 #8
jeg skulle meget gerne have servicepack 2, og så vidt jeg har hørt understøtter den usb 2,0
Avatar billede gil-galad Nybegynder
26. december 2005 - 21:20 #9
Det er selve hardwaren i din computer der skal understøtte USB2
Avatar billede wonderboy_t Nybegynder
26. december 2005 - 21:21 #10
okay.. og hvordan finder jeg ud af det??
Avatar billede wonderboy_t Nybegynder
29. december 2005 - 23:55 #11
lukker den her
Avatar billede gil-galad Nybegynder
30. december 2005 - 03:25 #12
øhhh, ja det er fint, HEJ!