Avatar billede jonas_h Nybegynder
26. december 2005 - 18:50 Der er 13 kommentarer

ASP-Image

Har aldrig brugt ASPImage, og har ikke tid til at sætte  mig så meget idn i det, så ville høre om I, kunne poste et script, som for et jpeg-billede, reziser billedet til f.eks. width=640, og overskriver den gamle fil, og derudover gemmer en thumbnail af dette billede i en anden mappe.
Håber I forstår :)
Avatar billede there-is-only-xul Nybegynder
26. december 2005 - 18:58 #1
Hvis du ikke har tid til at sætte dig ind i det.. hvordan har du så tid til at spørge ?

kom i gang og RTFM.
Avatar billede jonas_h Nybegynder
27. december 2005 - 13:16 #2
Andre som kan hjælpe med mit problem?
Avatar billede there-is-only-xul Nybegynder
27. december 2005 - 16:02 #3
nææ
Avatar billede jonas_h Nybegynder
27. december 2005 - 16:04 #4
Hvad laver du egentligt inde på denne her side?
Avatar billede there-is-only-xul Nybegynder
27. december 2005 - 16:11 #5
hvorfor stiller du useriøse spørgsmål, istedet for at tænke selv ?
Avatar billede jonas_h Nybegynder
27. december 2005 - 16:12 #6
Hvad snakker du om? Jeg spørger om hjælp til et problem, og det eneste du kan, er at skrive fuldstændig ligegyldige ting, som ikke giver mig svar på noget som helst?
Avatar billede there-is-only-xul Nybegynder
27. december 2005 - 16:15 #7
dit spørgsmål er jo totalt ligegyldigt, tænk selv.. det kommer man længst med.

f.eks. "og har ikke tid til at sætte  mig så meget idn i det," , det er nu ca. 46 timer siden du skrev spørgsmål, hvis du havde brugt 5min på google, og 5min i din dokumentation havde du været færdig for over 45 timer siden..

kom så igang. !
Avatar billede jonas_h Nybegynder
27. december 2005 - 16:18 #8
Mit spørgsmål er måske mere ligegyldigt end alle andres herinde? Man kan jo få svar på ALT ved at sætte sig og læse?
Avatar billede exp Juniormester
02. januar 2006 - 14:51 #9
there-is-only-xul >>
Du bedes moderere dit sprog. Hvis du ikke har noget konstruktivt at tilføje i debatten, så bedes du holde din mund.
Om spørgsmålet er ligegyldigt eller ej, er vel op til den enkelte eksperten-bruger, og ikke dig.

exp/coadmin
Avatar billede there-is-only-xul Nybegynder
07. januar 2006 - 10:24 #10
sjovt.. jeg synes:

1) ikke at mit sprog er groft ?

2) er konceptet med eksperten ikke hjælp-til-selvhjælp ? eller vil i bare producere endeløse strømme af personer der ikke kan andet end at stille spørgsmål ?

3) at det er meget konstruktivt at forklare folk, at de bør tænke lidt selv.. som i jo kan se var der alligevel ikke andre som gad svare :P
Avatar billede exp Juniormester
07. januar 2006 - 10:31 #11
there-is-only-xul >>
Er du utilfreds med en coadmins beslutning, kan du klage til admin:
www.exp.dk/regler.phtml §2.5

exp/coadmin
Avatar billede there-is-only-xul Nybegynder
08. januar 2006 - 00:06 #12
hvilken beslutning ?

Og jeg kender godt reglerne... men sjovt nok er i mere opmærksomme på RTFM som dårligt sprog, end de 1000 spam spørgmål, ulovlige spørgsmål etc. der er omkring.

Og der er jo kun 1 admin på dette side, og han har vist travlt nok med ALT andet end denne side i forvejen.
Avatar billede exp Juniormester
08. januar 2006 - 14:38 #13
Dine indlæg i dette spørgsmål er alt andet end konstruktive, og ja, jeg mener at RTFM er dårligt sprog. Derfor beder jeg dig moderere dit sprog.

Hvis du ikke er enig, så klag til admin.

exp/coadmin