Avatar billede nidyahou Praktikant
26. december 2005 - 17:54 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

PCMCIA ethernet driver

hej, jeg søger en PCMCIA driver til windows ME er der nogen der ved hvor jeg kan finde det?
Avatar billede zkyhn Nybegynder
26. december 2005 - 17:57 #1
prøv http://www.drivershq.com/?af=driversdotcom&bn=4

Normalt ville jeg gå ind på producenten af dit PCMCIA kort og finde dem
Avatar billede zkyhn Nybegynder
26. december 2005 - 18:01 #2
hvem har lavet kortet og hvad hedder det. Så finder jeg dem til dig
Avatar billede nidyahou Praktikant
26. december 2005 - 18:16 #3
nu kan jeg bare ikke køre den der fordi det er en ethernet adapter... altså er den PC den skal køres på ikke forbundet til nettet
Avatar billede zkyhn Nybegynder
26. december 2005 - 18:18 #4
Det fik jeg ikke fat i. "køre den der" ???
Avatar billede nidyahou Praktikant
26. december 2005 - 18:51 #5
jeg kan ikke køre den automatiske driver finder...
Avatar billede zkyhn Nybegynder
27. december 2005 - 11:21 #6
nej men hvis du henter de nyeste drivere til kortet så ligger der sikkert en setup fil som klarer det hele selv
Avatar billede nidyahou Praktikant
18. januar 2006 - 17:54 #7
jeg fandt det med G00gle efter flere timers søgen og avancerede instruktioner :P