Avatar billede ag.paven Nybegynder
26. december 2005 - 17:46 Der er 5 kommentarer

Problemer med Razer Copperhead

Hej derude...

Jeg har i julegave fået en Razer Copperhead mus som har fået rigtig god kritik.. Men jeg blev ikke videre begejstret da jeg ville prøve den af.. Da jeg kom ind i windows efter at have installeret drivers og indstillet musen så den passede til mig.. Ja så fik jeg en stor overraskelse da jeg kørte musen hurtigt frem og tilbage på musemåtten, da jeg på skærmen kunne se at pilen begyndte at køre op og ned når man gjorde det hurtigt nok... Da jeg så prøvede at køre musen fra den ene side af musemåtten til den anden i over middel fart så når jeg stoppede med at køre musen forsatte pilen men at køre 1 sekund ekstra på skærmen.. Det virker som om den reagerer langsomt, kan det have noget med mine indstillinger i driveren at gøre?? Skal siges at jeg har meget lav sensivity i windows og ved ikke om det er godt sammen med høj dpi og Hz ??

PS: som musemåtte bruger jeg icemat!
Avatar billede zkyhn Nybegynder
26. december 2005 - 17:59 #1
Prøv at sætte din dpi op i det installere software.
Avatar billede ag.paven Nybegynder
26. december 2005 - 18:04 #2
Min dpi står på 2000dpi og har den gjort fra starten af..
Avatar billede zkyhn Nybegynder
26. december 2005 - 18:13 #3
Så er det ikke den. Prøv at sætte din sens lidt op
Avatar billede ag.paven Nybegynder
26. december 2005 - 18:36 #4
Vil jo gerne have at min sens er lav :) .. og burde desuden ikke være det som er problemet
Avatar billede zkyhn Nybegynder
27. december 2005 - 11:23 #5
du kan instille din sens i både softwaren og i windows kontrolpanelet, Prøv at sætte den helt op i kontrolpanelet og så ned i softwaren. Bare et forsøg