Avatar billede dionysios Nybegynder
26. december 2005 - 10:25 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Min skærm er blevet rød

Hej

Jeg har købt en skærm for 6 måneder siden og den er allerede blevet rød... Det er en 17" TFT LCD skærm fra gnr. Nogen ideer om hvad der er sket? Nogen der har nogle forslag om hvad jeg kan gøre før at jeg tager den ned til butikken igen.

På forhånd tak
Dionysios
Avatar billede plazm Nybegynder
26. december 2005 - 10:30 #1
Prøv at tjekke om stikkene er faldet lidt ud.
Avatar billede hottadpole Nybegynder
26. december 2005 - 13:36 #2
Tag strømmen helt fra, vent 30 sek. og forbind den igen. Jeg formoder du mener at hele skærmen er blevet rødlig og ikke bare 1 eller 2 pixels. På de fleste skærme er der en menu hvori man kal genetablere fabrikkens indstillinger samt justere på farvebalancen. Hvis det er 1 eller 2 pixels skal du kontakte leverandøren og bede om at få klargjort hvilke regler der er for ombytning/reparation af netop din skærm, da der findes forsk. fejlklasser der specificerer hvornår en skærm er defekt.
Avatar billede dionysios Nybegynder
28. december 2005 - 18:28 #3
Der var ikke noget af det som virket :-(
Avatar billede hottadpole Nybegynder
28. december 2005 - 19:10 #4
Så er det nok på tide at få gang i garantien.
Avatar billede dionysios Nybegynder
29. december 2005 - 09:20 #5
Ved det godt... tager ned med den i det nye år engang
Avatar billede hottadpole Nybegynder
29. december 2005 - 10:05 #6
Husk at lukke spørgsmålet efter dig. Da du ikke fik kvalificeret hjælp vil jeg foreslå du lægger et svar og accepterer det ved at markere dit svar.
Avatar billede dionysios Nybegynder
29. december 2005 - 17:31 #7
ok