Avatar billede swamp Nybegynder
25. april 2001 - 11:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

migrering - messenger -> outlook 2000

hmm..jeg håber nogen har prøvet det her før!
Jeg og mine kolleger skal til at sætte en Outlook 2000 Exchange Server op (enteprise udgave).
I forbindelse med dette skal vi have exporteret alle brugere + deres mails fra en Netscape Messenger v3.6 Server til Exchange Serveren.

Kan dette lade sig gøre ?  og i så fald, hvordan ?
Avatar billede ewc2k Nybegynder
27. april 2001 - 00:16 #1
Du kan vidst  på ingen måder få exporteret dine brugere og deres mails fra netscape messenger....kun fra mappe til mappe, men inde i netscape messenger:(

Du kan vidst markere alle meddelelserne og sende dem i én mail, men det er meget besværligt.
Avatar billede swamp Nybegynder
27. april 2001 - 08:02 #2
hvad med LDAP ? er det noget du kender noget til ?
Jeg har haft spurgt et par forskellige mennesker og de mener at LDAP muligvis kan nogen tricks ..
Avatar billede swamp Nybegynder
28. maj 2001 - 07:46 #3
well, som man siger ... man kan købe sig til alt :)
Og om det var let eller ej ved jeg ikke, men ihvertfald har jeg nu alle brugerne i en lang komma separeret fil.