Avatar billede eeco Nybegynder
25. december 2005 - 16:05 Der er 1 løsning

Tilslut alle BT enhederne (MX900 indstallation)

Goddag og glædelig jul..

Jeg har købt mig en N70 og ny vil jeg indstallere BT driverne til min mus.

Når jeg sætter cden i for at indstallere driverne siger den at den ikke kan indstallere driverne før jeg har sat elle BT enhederne i?

Jeg har sat musen og tastaturet sidder også i selvom det ikke virker men alle tingene skulle sidde..?

Håber nogen af jer kan hjælpe mig til og få indstalleret BT driverne..?

På Forhånd Tak

//eeco
Avatar billede eeco Nybegynder
19. juni 2008 - 13:34 #1
lukket