Avatar billede champfan Praktikant
25. december 2005 - 13:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvorfor skriver Outlook 2000 "OLE registreringsfejl"?

Efter at have brugt Asmw Optimizer DeLuxe 5.2 til at rydde op i registreringsdatabasen og fjerne gamle, tomme mapper på systemet, melder Outlook 2000 en "OLE registreringsfejl" ved opstart. Når man klikker boksen væk, lukker Outlook ned.

Jeg har både reparareret og reinstalleret Office 2000 uden at dette har løst problemet. Dog har jeg ikke afinstalleret programpakken.

Inden fejlmeddelelsen kom, lagde jeg også mærke til at mine 5 konti i Outlook var forsvundet, og at jeg derfor ikke kunne hente mails.

Jeg mener ikke at have konstateret andre fejl på systemet.

Pc'en kører med Windows XP Professional og har fungeret upåklageligt lige indtil denne lidt for grundige rengøringsdille kom over mig  :-(

Håber virkelig at nogen kan hjælpe.

\champfan
Avatar billede pcn Nybegynder
25. december 2005 - 13:52 #1
Brug ghost8 og dine problemer er væk.
Send KUN post som tekst, fight virus.
Preben Charles Nielsen Vildtbaneparken 114 E 2635 Ishøj
Tel:43733807 Dat:43733808 Mob:24495288 ISDN:43733805
Post: p-c-n@tiscali.dk, http://www.1pc.dk
Avatar billede champfan Praktikant
25. december 2005 - 19:26 #2
Desværre. Det eneste der hjalp i denne situation var reinstallation af XP Pro. Så virkede alt ige  :-)

Men tak for dit forslag og hjælp.