Avatar billede stormdk Nybegynder
25. december 2005 - 10:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hosting til community

Nogle der er interesserede i at sponsore et større community site? Sitet er langt fremme i programmering, så langt fremme den er klar til at blive lanceret. Sitet er på engelsk, og er ment som en penpal site, altså penneven. Designet er lavet så der nemt kan placeres banners på siden, og hvis du er interesseret i at sponsore får du naturligvis alle, eller de fleste af pengene indtjent for bannere. (Afhængig af HVOR stor indtægten er).

Sitet kan findes her:
http://penpal.z42.us - Sponsoring skulle også indebære domæne.

Er du interesseret? Kan jeg kontaktes på christian.hjort@gmail.com - denne mail fungerer både som messenger og alm. e-mail.

Mvh Christian Hjort
Avatar billede ronni_p Nybegynder
27. december 2005 - 14:04 #1
Jeg ønsker at vide hvad navnet på community sitet bliver og hvad du/I har tænkt Jer at gøre, for at vække interessen for Jeres besøgende/medlemmer/kunder? Hvem henvender I Jer til og hvem er målgruppen. Skal det være et internationalt/europæisk/nordisk/dansk site?
Avatar billede stormdk Nybegynder
28. december 2005 - 10:06 #2
Jeg har set mig lun på domænet meetpals.net.

Jeg har udviklet en masse funktioner for brugerne, og flere er på vej. Derudover har jeg haft flere andre webdesignerne til at kigge sitet igennem, for at det skulle blive så brugervenligt så muligt. Dette betyder at man lige fra starten af, kan bruge sitet fuldt ud.

Målgruppen er nok hovedsageligt yngre mennesker (12-25), og målgruppen skal gerne skrive et nogenlunde ordentligt engelsk, da sitet er på engelsk. Sitet er beregnet som et internationalt site, derfor er sproget også engelsk.

Mvh Christian Hjort
Avatar billede stormdk Nybegynder
29. december 2005 - 20:06 #3
Hosting er hermed fundet.