Avatar billede simek Nybegynder
24. december 2005 - 08:48 Der er 2 kommentarer

Windows brugere - deaktivering ?

hej eksperter

jeg har 2 bruger på computeren.. og det er irreterende at jeg ska klikke på den jeg hele tiden bruger .. den anden bruger jeg slet ikke..
jeg vil gerne have det sådan at jeg bare tænder for pc og så går den automatisk ind i det
det skal lige siges at de to profiler deler dokumentmapper pga at jeg har brugt den ene profil på min skole og da jeg så kom hjem brugte jeg den anden og ændrede så bare min sti i min dokumentmappe.. kan det være derfor at jeg ikke kan slette den bruger jeg ikk bruger ? og kan man evt deaktivere en af brugerne ?
Avatar billede innercitydk Nybegynder
24. december 2005 - 09:28 #1
Du kan slette den konto du ikke bruger sådan her:

start --> kontrolpanel --> brugerkonti --> vælg den konto du vil ændre og slet den fra menuen.. Med gæstekontoen kan du deaktivere den i menuen men med andre konti du laver kan du kun slette dem..

Vh
Avatar billede gratis Nybegynder
24. december 2005 - 15:09 #2
|Højreklik Denne Komputer|Administrer|Lokale brugere og grupper|fold ud og vælg brugere, Højreklik den bruger du vil ændre, vælg egenskaber, her ka du deaktivere brugeren.