Avatar billede mysli Nybegynder
23. december 2005 - 22:57 Der er 4 kommentarer

innerHTML fra iFrame

Jeg har brug for indholdet fra en anden side (som jeg ikke selv kan styre)

Har lavet en gemt iFrame med den omtalte side som source, og kører efterfølgende dette script:

document.getElementById('div').innerHTML = document.frames('navnpåframe'].body.innerHTML;

Det virker dog ikke. Nogen der har erfaring med dette?
Avatar billede plx Nybegynder
23. december 2005 - 23:02 #1
Det er nok et sikkerhedsspørgsmål. Du får generelt ikke lov at få adgang til frames, der peger på andre domæner end det scriptet køres fra
Avatar billede discowarp9 Nybegynder
24. december 2005 - 14:33 #2
Eller måske at du bruger parantes på den ene side og bracket på den anden side af id'et.
Avatar billede mysli Nybegynder
24. december 2005 - 16:04 #3
Er klar over min fejl i eksemplet.

Problemet kan løses ved denne metode http://www.javascriptkit.com/dhtmltutors/ajaxincludes.shtml

plx, smid et svar da det egentlig var rigtigt.
Avatar billede mysli Nybegynder
24. december 2005 - 16:06 #4
Og efter at have læst det hele igennem, læser jeg så at man ikke kan fra andre domæner.