Avatar billede the-ghost Nybegynder
23. december 2005 - 22:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

har lige installeret ISS

Hej eksperten

Har lige smidt ISS ind via cden, og når jeg så prøver at kører mine asp script mælder den via explore fejl. skal lige sige at det virker via mit hotel men ikke via min egen computer. hvad mangler jeg at installer.

God jul her fra og tak for hjælpen.

the-ghost
Avatar billede bufferzone Praktikant
23. december 2005 - 22:50 #1
Du har forhåbentlig installeret IIS og ikke ISS.

Du skal give tilladelse til krøsel af scripts. På default website skal du afkrydse tilladelse til krøsel af scripts (jeg mener det er den midterste af 3)
Avatar billede the-ghost Nybegynder
24. december 2005 - 12:20 #2
ja ups iss er jo et rengøringsfirma He He .
Men forstår ikke lige helt hvor jeg kan aktiver det på serveren. Ikke så hurtig til at forstå som jeg er til at skrive he he
Avatar billede bufferzone Praktikant
24. december 2005 - 12:45 #3
hmmmm

I tid kontolpanel (måske under administration) kan du administrere din IIS
herinde skal du klikke Default web site og tage egenskaber
herefter skal du afkrydse tilladelsen til at kører scripts som beskrevet ovenfor
Avatar billede bufferzone Praktikant
24. december 2005 - 12:46 #4
I tid kontolpanel = I dit kontrolpanel
Avatar billede the-ghost Nybegynder
02. januar 2006 - 14:29 #5
Så kom det hvis til at virke for denne gank takker og bukker og godt nytår
Avatar billede the-ghost Nybegynder
11. juni 2007 - 13:58 #6
kunne du smide et svar så du kan modtage dine point sorry den lange ventetid