Avatar billede koder Nybegynder
08. november 1999 - 15:05 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

ISDN modem I Bilka??

Jeg har set at de har et ISDN modem i Bilka til 599,- og har tænkt mig at købe det, men inden jeg køber det kunne jeg godt tænke mig at høre om der er nogle som har nogle gode eller dårlige erfaringer med det??
Eller er der nogle bedre forslag til et andet modem???
Avatar billede mike@work Praktikant
08. november 1999 - 15:23 #1
hvad er det for et modem ?!?!?!
(Selvom det ikke hedder modem når det er til ISDN)
Avatar billede mora Nybegynder
08. november 1999 - 16:07 #2
Du kunne købe den færdige pakke hos TDK 995 Kr. det synes jeg bedre om, dog er det ikke altid TDK, er så gode.

Jeg ved ikke hvilket modem(adapter når det er ISDN) der er bedst.
Avatar billede fatboy Nybegynder
08. november 1999 - 18:58 #3
Jeg ved, man kan få interne ISDN-adaptere til under 300,-

Kvaliteter kender jeg desværre ikke noget til.
Avatar billede rootsec Nybegynder
08. november 1999 - 22:00 #4
Generelt vil jeg ikke råde nogen til at købe noget hardwarekram i Bilka. De opkøber store partier af alt muligt computerskrammel (de får oftest de skrabede modeller), hvilket bestemt ikke gør kvaliteten bedre. Det er også en af grundene til at de kan sælge det så billigt. Jeg siger dermed ikke at de har dårlige varer, men man bliver lidt betænkelig ik'?
Avatar billede fatboy Nybegynder
09. november 1999 - 00:14 #5
En af mine venner sagde engang:

Læg mærke til hvor nemt eller svært, det er, at komme i kontakt med personalet. Uanset om man ringer eller dukker op i butikken. For hvis det tager lang tid, før det bliver ens tur, hvor nemt/svært bliver det så at få sevice, hvis der er noget i vejen med produktet, man køber.
Avatar billede lvmadsen Nybegynder
09. november 1999 - 10:09 #6
Ikke for at være på tværs, men i min ISDN-pakke bliver indholdet altså blandt andet omtalt som et ISDN-modem...(jeg kan ikke lige huske hvad der mere står, men jeg kan huske, at jeg netop flippede over det...:-)
Avatar billede cldu Nybegynder
10. november 1999 - 23:29 #7
bilka-ting sucks. Det er alt der er at sige om DEN sag. :-)
Jeg vil anbefale modems som Zyxel (ca. 850,-) og Eicon (995,- hos TDK) - Eicon Diva LAN (ca. 2500,-)hvis man har flere computere :-)
Avatar billede koder Nybegynder
21. november 1999 - 00:20 #8
Tak for de svar i gav!!!!

jeg køber nok et andet modem for jeg vil hellere give lidt mere og så få noget bedre!! he he
Avatar billede mike@work Praktikant
21. november 1999 - 11:57 #9
cldu >> Hvis man vil have flere computere på nettet, så er et alm. Eicon eller Zyxel OG Win 98 SE billigere end et Eicon Diva LAN - Bare et tip !