Avatar billede henrik72 Nybegynder
23. december 2005 - 14:12 Der er 2 kommentarer

Forstærker til comp.?

Hej,

Jeg vil høre om der er lavet en forstærker som man kan sætte til computeren, og sætte 2-4 højtalere til forstærkeren. Jeg ved godt at man kan bruge en almindelig forstærker, men er der ikke lavet en lille billig forstærker?

Hilsen

Henrik
Avatar billede jokkejensen Novice
23. december 2005 - 14:23 #1
Der findes mig bekendt ikke en pc speciel forstærker.. en forstæker har vel bare det mål at forstærke lyden med nogle filtre eller hvad f.. de bruger...

Men der må da findes en lille forstærker et sted..

MEN...

I Pc højtalerer er der jo en lille forstærker.. altså vil du have et surroundt system, køber du bare ex nogle logitech 5.1 kanals.. og sætter til dit lydkort, mange af de "gode" højtalere har fine forstærkere, der kan spille ret højt..
Avatar billede henrik72 Nybegynder
27. december 2005 - 08:58 #2
Okay, så må jeg investere i nogle gode højtalere, men havde håbet på at der var "opfundet" en mini-forstærker specielt designet til computere... øv.. men tak for hjælpen jokkejensen...læg lige et svar, og glædelig baghjul!

Henrik