Avatar billede tello Nybegynder
25. april 2001 - 05:56 Der er 3 kommentarer

Cryptering\'s program

jeg skal bruge et program til min ene com puter så jeg kan se hvad der bliver lavet på den når min søster er på kan i hjælpe
mig hvad skal jeg lede efter ???

Håber i kna hjælpe
Avatar billede hobbez Nybegynder
25. april 2001 - 08:29 #1
Det har ikke noget med kryptering at gøre.

Hvor detaljeret skal det være?

Skal det bare være så du kan rette op på ting (fejl) hun har lavet i indstillinger osv., eller vil du kunne se samtlige tastetryk hun har lavet?

Og skal programmet køre skjult, så hun ikke ved det er der? (I så fald: Hmmm!)

/Rob
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
25. april 2001 - 09:06 #2
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
25. april 2001 - 09:07 #3