Avatar billede carstenkruse Nybegynder
22. december 2005 - 21:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Min bærbares Trådløse net 'går ned' når jeg sætter strøm til?

Hej!

Overskriften er lidt overdrevet, men det er svært at srkive det her kort :)

Når jeg sætter strøm til min bærbare, og så vil bruge mit trådløse net, bliver nettet så langsomt og ustabilt så i tror det er løgn!

Men så snart jeg tager strømmen fra, kører nettet flydende.

Nogen der har en løsning? :S

Mvh Carsten Hansen
Avatar billede james_t_dk Juniormester
23. december 2005 - 08:03 #1
Opdater til nyeste driver.
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. februar 2006 - 08:11 #2
http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=carstenkruse&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp

carstenkruse - følg lige med i egne spørgsmål - du har fået mail MANGE gange nu om at følge med... Sletter du bare mails uden at tjekke hvad der står i dem?
07. februar 2006 - 09:30 #3
Godt <john_stigers> !!!
<carstenkruse>: Du har fået det at vide flere gange før. Så 'gider' folk ikke hjælpe dig en anden gang...
Avatar billede carstenkruse Nybegynder
07. februar 2006 - 09:52 #4
Det hjalp med driveren
07. februar 2006 - 10:33 #5
<carstenkruse>: http://expfaq.1go.dk/?id=24#kan_ikke_give_point
... så beder du pænt <james_t_dk> om at lægge et [svar] som DU så efterfølgende acceptere. For at lukke pænt...

Altså ikke dig selv...
Avatar billede james_t_dk Juniormester
07. februar 2006 - 10:43 #6
Det glæder mig at jeg kunne hjælpe.

Tag så lige og surf forbi alle de andre åbne spørgsmål. John linker til dem for dig. Nogle af dem mangler feedback fra dig.