Avatar billede fladstrand Nybegynder
22. december 2005 - 18:30 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvilket program

Hejsa

Jeg kunne godt tænke mig at begynde på lidt flash-prog.
Men, findes der et gratis program man som nybegynder kan bruge til at komme igang med?
Findes der evt. en god vejledning til download, eller evt. en god begynderbog nogle kan anbefale?

Hilsen
Johnny
Avatar billede maqhem Nybegynder
22. december 2005 - 22:06 #1
Jeg syntes du skal starte på deres hejjeside (http://www.macromedia.com/) hvor der kan downloades en 30 dages trial
Avatar billede maqhem Nybegynder
22. december 2005 - 22:07 #2
Avatar billede fladstrand Nybegynder
22. december 2005 - 22:24 #3
Vil gerne tildele dig mine point, men hvordan gør jeg det egentlig ???
22. december 2005 - 23:58 #4
http://expfaq.1go.dk/?id=24#kan_ikke_give_point ->
"En bruger har løst mit problem, men jeg kan ikke give ham points?
Brugeren har kun lagt en kommentar, hvilket ikke kan kvitteres med point. Du beder ham om lave et svar. Når han har gjort det, kan han tildeles points."
Avatar billede maqhem Nybegynder
24. december 2005 - 17:14 #5
såå.... hér er svaret, og så markerer u mit navn (zipper-znake) og trykker Accepter
Avatar billede maqhem Nybegynder
24. december 2005 - 17:15 #6
"du" selvfølgelig :)