Avatar billede lemokj Nybegynder
25. april 2001 - 03:24 Der er 6 kommentarer

Se billeder

IBM Aptiva med Win,95
Har hidtil indlæst billeder som jpeg-filer fra nettet på Aptiva(C).Kunne så se dem ved at klikke på linien,men efter at have indlæst et prøve-program fra PC-KnowHow (Correl PrintOffice)er dette ikke længere muligt.Computeren siger,der ikke er nogen fremviser,som kan vise JPEG-filer.
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
25. april 2001 - 08:31 #1
Kan du ikke sige åbn med!
hvis du kan så kan du jo bare angive hvad for program du vil åbne med!
Avatar billede LNG.DK Novice
25. april 2001 - 10:00 #2
Højre klik på filen mens du holder Shift nede, herefter vælger du Åben med \"et eller andet billedprogram\", f.eks paint.
Avatar billede morten.b.k Nybegynder
25. april 2001 - 14:13 #3
Prøv at genindstalere programmet
Avatar billede tmotmo Nybegynder
25. april 2001 - 16:24 #4
Har selv samme problem. Ved ikke hvordan mit er kommet. Har mit system sat til VIS WEB SITE og har altid kunnet se et prøve nederst til venstre. Har ikke problemer med at åbne filen, men kan ikke se den INDEN.

Håber du finder en løsning
Avatar billede OnkelJoakim Novice
27. april 2001 - 16:53 #5
Tryk:

View->Folder options->File Types:
Fjern associeringen til Jpeg-filer. Der kan være flere prgs, som har jpeg associeret.

Ellers check dine settings (view->folder options->general->settings) check om \"View Web content...\" er sat.

\\\\Gus
Avatar billede morten.b.k Nybegynder
02. maj 2001 - 13:54 #6
Du kunne og prøve at gå ind på den mappe det ligger på og trykke REDIGER oppe i menuen og sige OPDATER. så skulle alle filrne komme frem, og så kan du slette det hele.