Avatar billede JohnVamos Nybegynder
22. december 2005 - 03:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Sata disk på IBM Netfinity 5500 server

Kan nogen fortælle mig om jeg kan installere Sata harddiske på min IBM NetFinity 5500 server??  Evt. hvilken controler skal jeg bruge, og hvor kan den skaffes??

Hilsen John
Avatar billede dragonknight Juniormester
22. december 2005 - 13:25 #1
Det er jo en ældre sag, men en PCI SATA kontroller burde kunne løse problemet.
Har du mange kort i maskinen, så skal du være opmærksom på, at den ikke kan køre med delt IRQ mellem de forskellige kort.

HVilken kontroller du skal anskaffe afhænger af hvad du skal bruge det til, for der er stor prisforskel blandt SATA kontroller kort. Skal du blot have mulighed for at koble et par SATA diske til, så kan denne gøre dette:  http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=330126
Avatar billede JohnVamos Nybegynder
22. december 2005 - 14:44 #2
Det vil jeg lige tjekke ud !!  vender lige tilbage til dig !!  mange gange tusin tak for venligheden !!

John
Avatar billede JohnVamos Nybegynder
22. december 2005 - 15:32 #3
Hejsa igen du!! Det kunne godt lade sig gøre på min Server!!  så takker mange gange for dit svar og link !!

Så mangler bare lige at sende dig dine point !!  ;-)
Avatar billede dragonknight Juniormester
23. december 2005 - 11:39 #4
Det er jeg da glad for at høre, og god jul  ;-)