Avatar billede tnpihl Nybegynder
21. december 2005 - 23:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Captures fra Media Player / Real

Når man trykker Print Screen når videklip afspilles fra Real Player og Windows Media Player kommer der kun det sorte felt.

Hvilken indstilling skal ændres for at billedet følger med ved Print Screen?
Avatar billede nva Praktikant
22. december 2005 - 08:34 #1
Du skal pause filmen. Og måske er der også noget med overlay - men er ikke ekspert i det.
Avatar billede nva Praktikant
22. december 2005 - 08:38 #2
Tryk "Ctrl + i" i Windows Media Player, så kommer der et vindue hvor du kan gemme din fil. Det uanset om filmen kører eller er på pause.
Avatar billede tnpihl Nybegynder
22. december 2005 - 22:24 #3
Tak for dit svar. Er det også muligt at gemme et billede, hvis man afspiller en film, der afspilles på en hjemmeside?
Avatar billede nva Praktikant
23. december 2005 - 08:09 #4
Avatar billede tnpihl Nybegynder
23. december 2005 - 18:45 #5
Jeg tænker bl.a. på at lave en screen capture af den video, der findes på MSNBC:
http://video.msn.com/v/us/msnbc.htm?g=4b0b5ae0-05f0-4217-b085-069c88b32133&f=copy

Er det muligt med noget program eller indstilling at gemme billeder fra interviewet med Jim Carrey?
Avatar billede nva Praktikant
27. december 2005 - 07:59 #6
kan du ikke bruge den screenrecorder jeg gav dig et link til? Hvis du så vil have lavet billeder fra filmen kan du bruge Irfanview - som er gratis.