Avatar billede enchant Nybegynder
21. december 2005 - 20:34 Der er 4 kommentarer

søger en grundig vejledning!

Jeg har lige købt en Zalman vga vf700-cu køler til mit grafikkort.
Nu er jeg ikke såå skarp i at sætte sådan en på og er lidt nervøs for at brænde kortet af hvis jeg sætter den forkert på.

Er der nogle der ligger inde med en udførlig vejledning eller kender en side hvordan man sætter sådan en på?
Avatar billede gargel Nybegynder
21. december 2005 - 20:58 #1
Hej fik du ikke en vejledning med? Det gjorde jeg nemlig, men har desværre ingen scanner.
Men på deres hjemmeside er der en lille animeret film, som viser hvordan den sættes på.

gå til
http://www.zalmanusa.com/
Klik på "How to install" i venstre margen af siden. Vælg vf700 series fra listen der kommer frem, og se filmen.

Hvis du har nogen spørgsmål til filmen, kan jeg prøve at hjælpe.
God fornøjelse ;)
Avatar billede gargel Nybegynder
21. december 2005 - 21:04 #2
Notits: Det er ret vigtigt at du ikke strammer "finger-skruerne" med værktøj, da det kan ødelægge dem. Fingerskruerne er dem du ser først i filmen, hvor gummiringene bliver sat på.
Avatar billede enchant Nybegynder
03. januar 2006 - 22:04 #3
har ikke haft tid til at prøve endnu så derfor er spørgsmålet ikke lukket endnu.. Håber det er ok!
Avatar billede enchant Nybegynder
28. september 2006 - 18:04 #4
1000 tak for svaret... Skal du lige have point?