Avatar billede human900 Nybegynder
21. december 2005 - 20:28 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

opsættelse af mail.

Jeg skal sende nogle mail for en klub. Jeg vil gerne lave disse mail lidt smarte.. med billeder osv. Hviklet program skal jeg bruge til dette. Jeg sender fra OUTLOOK .
Avatar billede Slettet bruger
24. december 2005 - 17:04 #1
Er det signatur du mener eller drejer det sig om en slags brevpapir ?
Avatar billede human900 Nybegynder
25. december 2005 - 18:56 #2
Altså en mail med billeder eks.
Når jeg får email fra Dell eksempelvis, skal jeg altid højreklikke på min mail så kommer der billeder osv. Hvordan laver jeg en sådan mail til kunderne...
Avatar billede hacky Nybegynder
07. januar 2006 - 16:29 #3
Skal det være i afsendelse af alle e-mails? Eller er det til et nyhedsbrev eller lignende?

Hilsen Kasper Ulvedal
Avatar billede human900 Nybegynder
08. januar 2006 - 15:14 #4
Det er et slags nyhedsbrev som afsendes via en mail.
Jeg bruger et program som jeg sender en mail til og så videresender den mailen.
Avatar billede hacky Nybegynder
08. januar 2006 - 22:49 #5
Kunne der være en idé i, at lave det med et stykke software som er bygget til nyhedsbreve? - Det ville jeg mene giver det bedste resultat.

- Kasper
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2006 - 09:37 #6
En måde:
Lav det som en alm. html side i et eller andet editor program. Upload det til din hjemmeside. Åben siden og kopiere alt indholdet på den side over i dit email program og så send mailen til dig selv. Når den kommer tilbage så virker alle billeder etc., så kan du sende den videre til dine modtager.
Eller, brug nyhedsmail.dk, det gør jeg og jeg sender nyhedsbrev ud hver fredag til ca. 3200 modtager. Jeg har brugt begge metoder men nyhedsmail.dk er absolut den bedste!
Avatar billede human900 Nybegynder
20. marts 2006 - 09:57 #7
fik det til at virke -- lav det lige som et svar, tak..
Avatar billede Slettet bruger
20. marts 2006 - 13:00 #8
Hvordan fik du det så til at virke ?
Avatar billede human900 Nybegynder
20. marts 2006 - 15:00 #9
" Lav det som en alm. html side i et eller andet editor program. Upload det til din hjemmeside. Åben siden og kopiere alt indholdet på den side over i dit email program og så send mailen til dig selv. Når den kommer tilbage så virker alle billeder etc., så kan du sende den videre til dine modtager. "... Ganske simpelt ! ! Mærkeligt at jeg ikke selv fandt på det :-)
Avatar billede Slettet bruger
20. marts 2006 - 15:06 #10
hehe, en ganske simpel men meget effektiv løsning. Godt nok at du fandt en løsning - go' fornøjelse!