Avatar billede sanded Nybegynder
21. december 2005 - 19:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Tagwall - som jeg bare ikke kan få til at funke

Hejsa.

Jeg har fundet denne gratis tagwall - http://www.j-fx.ws/tagbox/ - og ville gerne have den ind på min hjemmeside, eller bare få til at virke - lyder til andre nemt kan få det til at virke, men bare ikke mig.

Det eneste jeg får frem - http://www.sanded.dk/tagwall/tagbox/index.htm - intet, blot en firkantet kasse hvis man markerer det hele. :S

Jeg er rigtig n00b til PHP, men mener selv at dette burde være enkelt :o/ - da jeg intet skal lave, end at sætte det ind.

En som har en super hånd - til at hjælpe en n00b igennem? :)

1: jeg har lavet rettighederne på serveren og gjort som der står, men virker bare ik :/
Avatar billede rasmus-madsen Nybegynder
21. december 2005 - 20:46 #1
omdøb index.htm til index.php
Avatar billede sanded Nybegynder
21. december 2005 - 22:29 #2
Virkede desværre ikke :o/ - i må bære over med mig, en svær opgave, men tror seriøst bare det er en simpelt lille ting, som skal rettes og så virker hele lortet.

For mig at se, så ser det ikke ud til den sletter online.txt + den ikke skriver i db.txt - selvom jeg har givet den rettigheder chmod 666 eller 777.
Avatar billede sanded Nybegynder
24. december 2005 - 15:00 #3
Lukker spørgsmålet, nada help som funker